כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
היי,
הזמנתי ארון מחברת ארונות ידועה, סיכמנו על מחיר ( וזה לאחר שהוספתי לו כסף על דלתות מסויימות שרציתי ואחרי שהנציג מכירות דיבר עם המנהל של החברה כדי לאשר את התוספת במחיר שנקבע ).
חתמתי על המפרט וההזמנה והמחיר, שילמתי מקדמה של כ 10% מעלות הארון לפתיחת הזמנה ומדידה. לאחר כחודש וחצי הגיע אלי מודד הביתה ומדד את הנישה. לאחר מספר ימים אני מקבל טלפון מהנציג מכירות שלא ניתן לקיים את העסקה במחיר שנקבע כי הסוג של הדלתות שבחרתי יקרות מאוד ולא "אישרו את העסקה במפעל" ואם אני רוצה אני צריך להוסיף עוד 2000 ש"ח כדי לקבל את מה שסוכם ( תוספת של 25% למחיר הארון )
אני כמובן מסרב לכך ולמרות שאמרתי שזו בעיה שלהם ועליהם לספוג את מה שהם רוצים, הם מסרבים לספק לי את המוצר במחיר שנקבע ומבחינתם זה או שאני יוסיף כסף או שנבטל את העסקה. האם אני יכול לתבוע אותם ולחייב אותם לספק לי את המוצר במחיר שנקבע? ( או אפילו לתבוע אותם על פיצויים ? אם כן אשמח לדעת לפי איזה חוק וסעיף אני צריך להתבסס?
אלא אם בהסכם (ההזמנה) הובהר כי הספק יכול לחזור בו מהצעתו (או ניסוח אחר בסגנון זה), ההזמנה מהווה הסכם המחייב את שני הצדדים, והפרה של הסכם זה מהווה עילה לתביעה.