כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
לפני כ-4 חודשים רכשתי מסלקום אייפון 6 במחיר כמעט 5 אלף שח. אחרי חודשים האייפון החל לעשות בעיות שונות ומגוונות. לאחר 3 וחצי חודש ההאייפון נכבה לבד או דלוק אבל אין מסך וצבעים נמרחו על המסך מידי פעם. לקחתי את האייפון לשירות לקוחות והסברתי להם את הבעיה.בנוסף יש את אחריות יצרן + ביטוח שאני משלם כל חודש. מתברר לי שגם עם הפלאפון יאבד ייגנב אני מבוטח מה שהתברר שעל גניבה וכו לא ניתן לבטח (למרות שבשירות לקוחות הנציג אמר אחרת + שיוחזר לי כל 3 חודשים כסף במידה ולא השתמשתי בביטוח האייפון מה שמעולם לא חזר לחשבוני) בנתיים בדקו ואמרו האייפון בסדר גמור אבל ניתן לשלוח לתיקוןבכל זאת. אם ארצה בכך.. בקשתי תיקון ורצו לתת לי פלאפון אחר זמני מדגם מאוד ישן שלא ניתן לעבוד עימו בחינת אפליקציות וכד. ביטלתי את בקשת התיקון כי לא יכולתי להיות עם הפלאפון שהציעו לי. למחרת בבוקר האייפון 6 לא נדלק. הלכתי לשירות לקוחות בחוצות המפרץ וראו שיש בעיה. הציעו לי פלאפון גלקסי 1 זמני עד שיוחזר האייפון מתיקון. הביאו לי גלקסי 1 שלא ממש התאים עבורי אבל לא הייתה לי ברירה. הסכמתי. באותו יום נסעתי למופע במרכז הארץ עם סוללה חלשה. שמתי את הפלאפון בהטענה ולא נטען. המטען היה פגום. הפלאפון עצמו היה מאוד בעייתי. לא רואים כל כך במסך. לא ניתן להוריד אפליקציות. לא ניתן לשלוח הודעות ועוד בעיות שונות זה מזאת. למחרת הלכתי שוב לשירות לקוחות. הסברתי את הבעיה ומנהל הסניף אמר שייתן לי פלאפון אחר מאותו דגם כי כרגע זה מה שיש להם. לאחר התווכחויות מצא אייפון 5 בסניף. ונתן לי אותו. האייפון 5 גם יש לו בעיות. מתקשרים אלי ולא מקבל שיחות נכנסות ומופיע לי בצג שיחה שלא נענתה(למרות שאני זמין מתקשאים אלי או אני וכן יש שיה נכנסת לא שומעים אותי או שאני לא שומע או שכן שומעים אד את השני. התקשרתי הבוקר 14.7.15 לשירות לקוחות הסברתילו את הבעיה ואמר שיעביר אותי למישהו יותר מוסמך ממנו שיעזור לי עם הבעיה של השיות. לאר שעשה זאת הפנה אותי לנטוויזן וכל פעם התזכיר חוזר על עצמו ולא מכניס אותי לשיחה עם טכנאי. התקשרתי שוב לשירות לקוחות סלקום ושוב העבירו אותי ושוב הועברתי לנטוויזן ושוב התזכיר חוזר על עצמו ולא ניתן להכנס לשיה עם טכנאי. דברתי עם ששירת לקוחות באנטנט און לין. אמרה להוציא את הסים וכד תנה מי שיתקשר אליך לבדיקה. שלתי הודעות והתקשרתי בכדי שחזרו אלי ואל היה מענה אז בקשתי משירות לקוחות האון ליין שתתקשר אלי בשביל זה היא נמצאת לעזור.לא היה מענה והחלטתי לנתק את השיחה עימה כי לא הגיעה לשום מוצא לעזרה. אני כבר כשבוע מתרוצץ עם סלקום על בעיות חוזרות ונושנות. אין עם מי לדבר.אין מענה לעזרה חוץ מילולית ועד כה אף אחד לא עזר בבעיות הנ"ל בזמן הזה לרוץ בין סניף לסניף ותקשור לשירות הלקוחות דרך הטלפון העסק שלי קורס טוטאלי. לקוחות מבטלים עסקאות משום שלא היה להם מענה או משלוח לא נשלח בזמן(וזאת כי אין מענה אצלי בנייד או כי האפליקציות לא עובדות מה שקרה בהתחלה עם הגלקסי 1 שעשה בעיות. אני מאוד מתוסכל מהמצב. אני מאוד מאוכזב משהירות של סלקום כי לא ייתכן שאי מקבל פלאפון בשווי 5 אלף שח ומתקלקל לאחר חודשים ללא נזק שלי. ולא ייתכן שאני מקבל זמני מהם פלאפונים פגומים כל פעם מדש ובזמן הזה עוד שהעסק שלי קורס לי בידיים, אשח לשתובה מה ניתן לעשות בנידון
קרא את המדריך לתביעות קטנות והגש תביעה קטנה, הם כבר יחפשו אותך להגיע להסדר...
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט