כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
ביקרתי במיון ללא הפניה בסוף מאי שעבר. הגשתי בקשה להשתתפות הקופה בדמי הביקור, הקופה דחתה את הבקשה, פניתי לממונה פניות הציבור טלפונית והנחתה אותי לשלוח בפקס פרטי המקרה לצורך המשך טיפול. מאז אני מנסה ליצור קשר איתה , כולל אחרים, ללא מענה, פניתי למוקד הטלפוני ושלחו בקשה עם פרטי המקרה לממונה פניות הציבור(הזוי - פניה דרך המוקד לפניות הציבור) ואמרו תוך יומיים הם צריכים לענות, חיכיתי שבועיים לא פנו, התקשרתי עוד פעם למוקד ושלחו עוד בקשה, אותו סיפור הבטיחו תוך יומיים חיכיתי ולא חזרו. בקיצור אני מרגיש שלא סופרים אותי, לא עושים את העבודה שלהם ומשקרים לציבור הרחב. האם יש מצב שאני אוכל לתבוע אותם על עגמת נפש?