כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

עזיבת דירה לפני תום...
 

עזיבת דירה לפני תום החוזה עקב רטיבות קשה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
155 צפיות
חבר
הצטרף: 9 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, אני גרה בדירה בשכירות, עוד כשנכנסנו לפה היו סימני רטיבות בחדר השינה שנאמר לנו על ידי בעלת הבית ש"זה כלום" ושהם יסיידו את זה והכל יהיה בסדר.‏ בחודשים האחרונים התפתחה הרטיבות הזאת לכל הבית ויש פה פטריות, בעלת הבית שלחה שיפוצניק שישפכטל ויצבע את זה אך הוא עצמו אמר שזה לא יעזור והבעיה היא במבנה עצמו שהוא שם רק "פלסטר". עוד כשהוא צבע כל הקיר נהיה בחזרה סדוק וחום.‏ פניתי לבעלת הבית והסברתי לה שמחשש לבריאות הילדים ועקב הרטיבות החמורה במיוחד כי יש לי תינוק חולה לב שאני מעוניינת לעזוב לפני תום החוזה אך היא אמרה "אל תבלבלי במוח אין שום פטריה אם תעיזי לעזוב לפני הזמן אפקיד את שיק הביטחון שלך".‏ דבר ראשון העסק נגרר כבר 4 חודשים.‏ דבר שני היא הביאה לפה שיפוצניק ולא מומחה לרטיבות שאין לו מושג בדברים האלה ואין לו את הכלים לבדוק את רמת הרטיבות והאם היא אכן מסוכנת או לא.‏ דבר שלישי היו פה 4 אנשי מקצוע שאמרו שאין מה לעשות עם הרטיבות הזאת חוץ משיפוץ כללי שידרוש ממני ומהילדים לעזוב את הדירה למינימום תקופה של חודש מה גם שהיא אמרה שהיא כלל לא מעוניינת בשיפוץ כללי.‏ לבסוף אני ובעלי החלטנו להביא לפה מהנדס על חשבוננו שקבע שיש רטיבות חמורה בדירה פלוס עוד מלא ליקויי בניה אחרים ושלא בריא לחיות פה עם ילדים ובטח ובטח לא עם תינוק.‏ שילמנו לחוות הדעת שלו 1400 שקל, הוא בדק הכל עם הכלים הכי משוכללים שיש וכמו כן קיבלנו אישור מרופאת הילדים שלבת שלי שיש בעיות נשימה מאז שעברנו לגור פה אסור להיות בסביבת רטיבות אך בכל זאת בעלת הבית מסרבת לתת לנו לעזוב.‏ הייתי מבטלת את השיקים ופשוט עוברת ומתמודדת עם תביעה אחר כך אבל בגלל שבעלי פוטר הייתה לנו תקופה קשה כלכלית וחזרו לנו 8 שיקים אם אני אבטל את השיקים שנשארו לנו לשלם על הדירה והם יחזרו החשבון שלנו יוגבל.‏ בנתיים אנחנו ממשיכים פה ומפספסים דירות שיכלנו להשכיר אם היא לא הייתה מחייבת אותנו להישאר בדירה.‏ אין לי כסף לשכור עורך דין אלא אם הוא עובד על אחוזים ועוד לא מצאתי כזה אם אני תובעת אותה ללא עורך דין ועושה הכל בכצמי בתביעות קטנות כמה זמן בערך זה לוקח עד שמקבלים פסק דין?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

בד"כ הדיון נקבע בתווך של כחצי שנה מהגשת התביעה.‏ נ.ב.‏ שימי לב שבהודעה שלך כאן היית יכולה להסתפק בפסקה האחרונה בלבד.‏ חשוב שתדעי לתמצת ולמקד את דבריך, גם בכתב התביעה וגם בחיים (לצערינו כיום סבלנות היא מצרך נדיר ואם אנו רוצים שאנשים יקשיבו לנו אנו צריכים להיות ממוקדים וענייניים).‏ בהצלחה!


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט