כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, לפני 5 חודש נתתי את מכשיר האייפד שלי לתיקון אצל חברת דינמקה סלולר (היה לי ביטוח שנתי על תיקונים אצלם) מאז עברו 5 חודש של שקרים רמאיות זלזול של נציגים וןהמכשיר עדיין לא אצלי ובשבוע שעבר גילתי שהוא בכלל לא נשלח לתיקון. החברה הציעה לי בזלזול מכשיר חדש אבל לא להחזיר לי את המכשיר הישן. מנהל הסניף שלו נתתי את המכשיר לא מוכן לדבר איתי בטענה שאני חוצפנית כדבריו.מה אתם חושבים יש פה עילה לתביעה ? כדאי לקחת מכשיר חדש (_אבל אני עדיין ממשיכה לשלם על הישן)
מהתאור שלך עולה רושם שמדובר בכשל תמורה מצד החברה ולכן יש עילה לתביעה. העזרי במדריך להגשת תביעה קטנה.