כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

עיכוב טיסה ראשונה ג...
 

עיכוב טיסה ראשונה גרמה לפספוס טיסת קונקשi

3 הודעות
3 משתמשים
0 Reactions
314 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום רב.‏ ביום חמישי 2.10.2014 אני וחברי התחלנו את טיולנו לאמסטרדם.‏ תיכננו להגיע לשם באמצעות קונקשן בפאריז.‏ הטיסה של אייר פראנס מס AF 1961 מנתב"ג לשארל דה גול שהייתה אמורה לצאת ב14:00 שעון ישראל ולנחות כשעתיים לפני טיסת ההמשך AF 8242 התעכבה בלמעלה מ4 שעות והמראנו רק ב18:10 שעון ישראל.‏ מיותר לציין שנחתנו בסביבות 22:30 שעון פריז ולא הייתה טיסת המשך לאמסטרדם עד למחרת בבוקר.‏ אייר פראנס דאגה לנו לינה וטיסת המשך לפריז מס AF 1240 שהייתה אמורה לצאת ב07:20 ב3.10.2014.‏ בפועל גם הטיסה הזו התעכבה בשעתיים ולבסוף הגענו לאמסטרדם בסביבות 10:20 שעון אמסטרדם.‏ כך למעשה במקום להגיע לאמסטרדם ב21:25 הגענו בפועל ב10:20, 13 שעות מאוחר יותר.‏ זאת לאחר שישנו בלילה שלפני רק 3 שעות!, כך הטיול שלנו התחיל ברגל שמאל וגרם לנו לעוגמת נפש, בזבוז זמן וטירחה.‏ האם יש כאן עילה להגשת תביעה?, ואם כן, איך אוכל לדעת את גובה הפיצוי שמגיע לי?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם לא מדובר בכוח עליון, חברת התעופה חייבת לפצותכם.‏ ראה דוגמא של פסק דין בתביעה קטנה בנושא זה:
הטיסה בוטלה והמשפחה לא הגיעה לטקס - תפוצה ב- 5,000 ₪


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
 

ישנו חוק (המצ"ב) הקובע טיסה שאיחרה יותר מ8 שעות כטיסה שבוטלה.‏ טיסה שבוטלה מזכה את הנוסע בפיצוי לפי טבלת מרחקים. לפי הבנתי לאמסטרדם זה 2000 ש"ח לנוסע.‏ בנוסף אם חברת התעופה, לאחר בקשת הנוסע, לא תשלם את הפיצוי תוך 45 יום על פי החוק ניתן לתבוע עוד סכום של עד 10000 ש"ח (לפי החלטת השופט) ללא צורך בהוכחת נזק.‏ בהצלחה
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא תיירות


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט