כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום ביצעתי הזמנת טיסה מחו"ל לישראל לי ולשני קרובים שלי על חשבוני דרך אתר האינטנרט של החברה (ישראלית), ביטלתי את אחד הנוסעים יום לאחר הזמנת הטיסה, חברת הטיסה היא ישראלית , החברה החזירה לי מכתב שאני אקבל את הכסף תוך 30 ימי עסקים (החוק אומר 7 ימי עסקים). עוד יומיים עוברים 30 ימי עסקים. אני פתחתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, אתמול שוב דיברתי איתם והם אמרו שהם בודקים בדחיפות מה קרה שעוד לא קיבלתי את הכסף. יש לציין שבמשך כל הזמן אני דיברתי איתם כל יומיים שלוש וכל פעם דחו אותי.. ,. האם אני צריך ללכת לבית משפט רגיל או קטנות?, האם מה שהחברה הזו עושה זה חוקי?, האם יש סיכוי שאני אזכה?, החוק אומר שאני אמור לקבל פיצוי איך אני מקבל את הפיצוי מבית המשפט או מהחברה?, יש לציין שהחיוב והזיכוי שאמור להיות הוא דרך כרטיס האשראי. והחברה טוענת שבגלל זה הם אומרים שהזיכוי יהיה תוך 30 יום כי לפעמים האשראי מתעקב. אבל אתמול נציג שירות של החברה אמר לי בטלפון שהזיכוי עוד לא יצא והוא מברר בדחיפות מה קרה ושתוך כמה ימים הכסף יחזור אלי, דבר שכמה פעמים אמרו לי... , תודה
פני לחברת האשראי ובטלי את החיוב.