כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

עילה לתביעה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
306 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום.‏ בחודש דצמבר 2012 רכשנו ביריד מכירות מחברת רהיטי קיבוץ השלושה חדר שינה ופינת אוכל+6 כיסאות. לאחר איחור של מספר ימים במועד ההספקה (ע"פ החוזה) ו 4 (!!!) ימים שהמתנתי בבית להספקה שתואמה איתי ולא הגיע 4 פעמים,הגיע חדר השינה בלבד.בחדר השינה ישנם ליקויים רבים (ראש מיטה מתנדנד,שברים בציפוי,מגירות שלא נפתחות,חוסר סימטריות ) וכבר במועד ההרכבה התקשר המתקין לחברה והסביר שהחדר לא ראוי למסירה לטעמו.השיחה נעשתה מהטלפון שלי.פינת האוכל לא הגיעה באותו היום.התקשרתי לחברה לבעלים ולמנהל הסניף ודרשתי ביטול עסקה מיידי.הסברתי שאני לא מעוניין בריהוט יותר ובכל התקשרות עמם.דרשתי שיקחו את חדר השינה מיידית.מנהל הסניף התחייב שתוך יומיים יגיע שאר הריהוט (פינת האוכל) והתחייב לפצות אותי בכורסא מתנה.‏ כמובן שלאחר יומיים פינת האוכל לא הגיעה ורק לאחר אין ספור טלפונים מצידי לחברה שלחו אלי את כיסאות פינת האוכל (ללא שולחן).הכיסאות שהגיעו לא אותם הכיסאות שהזמנתי בהזמנה ואף מצויין בהזמנה צבע שונה מאלו שהגיעו. התרגזתי מאוד ושוב התקשרתי וביקשתי לבטל עסקה מיידית.מנהל הסניף הבטיח שהוא ישלח לי שולחן חלופי על מנת שנוכל לאכול (לא היה שולחן בבית) והוא אכן שלח והבטיח שוב שכל הריהוט יוחלף ושבשבוע הבא הוא ישלח את השולחן והכיסאות. לבינתיים קיבלתי שולחן חלופי בצבע לבן משומש כאשר הכיסאות והשולחן שהוזמנו הם בכלל שחורים. שבוע לאחר מכן קיבלתי את השולחן שהזמנתי אך חדר השינה לא הוחלף והכיסאות לא הוחלפו.מאז המועד ההוא עברו כבר קרוב לחודשיים ימים,תיאמו איתי לאחר שהתקשרתי עשרות פעמים הגעה של חלקים מהריהוט אך שום דבר לא הגיע עד היום.‏ יש ברשותי תמונות מיום ההגעה של חדר השינה.יש לי תיעוד מצולם של המרכיב שהרכיב את חדר השינה בזמן ההרכבה מצביע על הליקויים,יש לי גם תמונות של הכיסאות הקיימים כמובן.‏ האם אני יכול לתבוע?באיזה שיעור?? (עלות העסקה היא 16 אש"ח).האם אוכל לבקש פיצוי בגין כל הימים שהייתי בחופשה והמתנתי להספקה שלא הגיעה??, ומה אני עושה אם במידה ותבעתי בית המשפט יבטל את העסקה?איך אשן או אוכל?הרי הספקה של ריהוט חדש מחברה אחרת תיקח מעל לחודש.....


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

האם אני יכול לתבוע?כן, באיזה שיעור?? ביטול עסקה והחזר מלא.‏ ניתן לבקש פיצוי בגין הפסדים נוספים ועגמת נפש.‏ בכללי: פתור את המצב הבעייתי בהקדם ואח"כ דרוש פיצוי והחזר הוצאות.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט