כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, רכשתי ספה עם 3 שנות אחריות. לאחר כמה חודשים התגלה בספה פגם. פניתי לחנות ממנה ביצעתי את הקנייה ולאחר דין ודברים (שנמשכו חודשים ארוכים) הוחלט לבסוף להחליף לי את הריפוד בחדש, אבל, בעל החנות דורש ממני לשאת בעלויות ההובלה הלוך-חזור (שזה 500 ש"ח). שאלתי היא: האם דרישתו של בעל החנות סבירה לאור העובדה שמדובר בפגם של החנות (או היצרן שעובד עם החנות)?, האם יש לי זכות לדרוש שלא יחייבו אותי בעלות ההובלה?, תודה, אסף
אין כאן שאלה של זכותך או לא זכותך לדרוש הובלה בחינם. או שהגעתם להסכמה או שלא, והסכמה פירושה על כל היבטי הפתרון, כולל מי משלם על ההובלה. אם הגעתם להסכמה כזו - מה טוב. אם לא הגעתם להסכמה כזו - הגש תביעה קטנה.