כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
נפלתי קורבן לעסקה טלפונית שקרית ואין לי הקלטות. כרגע נקלעתי למצב בו אני צריך לשלם 250 שקלים בכל חודש למשך ה 3 שנים הקרובות. מה עושים?
למה אתה מתכוון "עסקה שקרית"? , עם מי העסקה -חברה גדולה או משהו קיקיוני?, מתי עשית את העסקה?, קיבלת משהו בכתב?, תלוי בתשובות - אולי אפשר להודיע על ביטול עסקה ולחסום את אמצעי התשלום.
תירגע, פשוט כתוב מכתב לחברת האשראי ובה תכתוב שאינך מכיר את העסקה ולכן אתה דורש לבטל את החיובים מבית עסק זה. חברת האשראי חייבת להענות לדרישתך.