כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

פיצוי בגין בזבוז ימ...
 

פיצוי בגין בזבוז ימי עבודה בהמתנה לטכנאי פזגז

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
170 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

היי, הזמנתי התקנה של מחמם מים על גז מחברת פזגז. ההתקנה עלותה כ-600 ש"ח. בנוסף כמובן גדלה צריכת הגז החודשית + 30 ש"ח תשלום חודשי קבוע. מיותר לציין שהם לא עושים לי טובה, אלא מרוויחים מהעיסקה.‏ פרטי המקרה בקיצור: עבודה שהייתה אמורה להתבצע בפעם אחת עם המתנה לטכנאי במשך שעתיים הפכה להפסד של שלושה חצאי ימי עבודה. בפעם הראשונה הטכנאי חיבר צינורות הפוף וגם עשה עבודה של שעה במשך יותר משעתיים וקשקש בלי הפסקה על ישו, עדי יהווה והסבל בעולם הזה למען חיים טובים בעולם הבא (סגרתי לו את בדלת בפנים כי לא הפסיק לדבר). הייתי צריכה לחכות שבוע לטכנאי נוסף. הטכנאי השני סידר את הבעיה אבל אמר ששכחו להוסיף ברזים וזה לא בטיחותי. הטכנאי השלישי אמר שהשני קשקש ושהכל בסדר. סך הכל שלושה חצאי ימי עבודה... הרבה כסף!!!, מאז אני מתקשרת לפז גז במשך שלושה חודשים. הם מבטיחים לחזור אלי עם פיצוי ולא חוזרים. לפחות חמש שיחות טלפון כאלה, בטח יותר.‏ נציג מבטיח לי שיחזרו אלי, ופשוט לא חוזרים - הכי זלזול שיש. תביעות קטנות - יש מקום לתבוע? מה עלי לעשות?, המון תודה, ויום נפלא


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

בהחלט ניתן לתבוע. מומלץ שתעזרי במדריך להגשת תביעה קטנה ובחומר נוסף הנמצא כאן באתר ועומד לרשות הציבור, ובפרט בקישורים הבאים:
המדריך לתביעות קטנות
שישה טכנאים לא הצליחו לתקן תקלת אינטרנט - HOT תפצה ב- 1,800 שקל
הטכנאים איחרו - "הוט" תפצה את הלקוח ב- 2,000 ש"ח


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט