כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, הגשתי תביעה נגד חברת רהיטים על שירות גרוע לאחר שהתגלה פגם ברהיט (קבעו איתי שיגיעו לתקן המון פעמים ולא הגיעו). החברה הנתבעת יצרה איתי קשר והציעה בכל זאת לתקן את הפגם ללא קשר לתביעה (התביעה היא על השירות שלהם). האם עליי לקבל את התיקון או שזה יפגע בתביעה שלי?
לדעתי כדאי לקבל את ההצעה לתיקון, אחרת הסירוב עלול לפגוע בתביעה, אלא אם תטעני ותשכנעי את בית המשפט שסרבת לתיקון כיוון שאיבדת את האמון בחברה ובמקצועיותה.