כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
רכשתי מיטה ומזרן בתאריך 07.06.2024 הבטיחו לי אספקה תוך 30 ימי עסקים
לאחר שלושים ימים הביאו לי את המזרן אבל המיטה שהיגעה לא הייתה אותה המיטה שהזמנתי
השאירו את המזרן ולקחו את המיטה חזרה
בתאריך 25.07.2024 שלחו לי הודעה שהם מגיעים אלי עם המיטה בין השעון 4 ל 6 בערב
ובסוף לא הגיעו סתם חיכיתי להם בבית
ועכשיו אומרים לי שאספקת המיטה הנכונה תהיה רק בתאריך 11.08.2024
האם אפשר לתבוע אותם לפיצוי כספי על עוגמת נפש ?
הם ממש חוצפנים הטעות שלהם ובינתיים אני צריך לישון בסלון ואין מה לעשות
על פי התיאור שלך מדובר בכשל תמורה משמעותי המהווה עילה לתביעה.
לפני שניגשים להגשת תביעה רצוי לפנות אל בית העסק ולנסות להסדיר את העניין ללא הליך משפטי. יש לתעד את הניסיון הזה על מנת שניתן יהיה להציגו לביהמ"ש במקרה של הגשת תביעה בהמשך.