כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

רכישת ספה יקרה מאד ...
 

רכישת ספה יקרה מאד וקבלת סחורה באיכות ירודה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
316 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב, בחודש פברואר 2012רכשתי מערכת ישיבה.הספה המבוקשת הייתה מתוכננת משלושה חלקים- כאשר החלקים היו אמורים להיות מחוברים זה לזה, וניתנים לפירוק לפי צורך.‏ כבר כשהספה הגיעה- שלושת חלקים שממנה היא בנויה, מפוצלים ללא אפשרות לחיבור בינהם. כלומר- ספה אחת שמתפרקת לשלושה חלקים. מיד( ב 8.4.2012, שלושה ימים לאחר קבלתה) פניתי למעצבשהבטיח לי אינספור פעמים שיגיע להתקין לי את "הזכר נקבה" - החיבורים שאמורים לדאוג לכך שהספה תתחבר. לאחר תקופה של "חיזורים" מצידי- מסתבר שהספק של החלקיקים האלו פשט את הרגל וחיים לא דאג למצוא לי אלטרנטיבה. כך שנכון להיום ( 8 חודשים אחרי) הספה עדיין מפוצלת ומאד לא נוחה לישיבה.‏ תוך תקופה מאד קצרה של שימוש בספה החלו לצאת נוצות מכל זווית של הספה. אפשר להבין שהרבה מהנפח של הספה ירד לאור ריבוי הנוצות שיוצאות ממנה.‏ ממש לא ראוי לרהיט בשווי של 14,000 ₪!!!!!!!!!, לבסוף, אחרי עוד חודשיים, גיליתי לגמרי במקרה קרע בריפוד האחורי של הספה- בגודל של 20 ס"מ בערך. פשוט קרע בריפוד שממנו יוצא צמר גפן. חשוב לציין שהקרע ממוקם בחלקו האחורי של אחד מחלקי הספה- במקום שאין אליו שום גישה לאף אחד מבני הבית. הפניות שלי לחיים בנוגע לקרע החלו בחודש אוגוסט. חשוב להדגיש שגם נשלחו אליו הודעות עם תמונה של הקרע, להמחשת הבעיה ולזירוז מציאת הפתרון עבורנו. לאחר 3.5 חודשים של התחמקויות, סינונים טלפונים ושקרים לאינספור ( נאמר לי שהמעצב בתהליכי גירושים, שהוא בחו"ל, שהוא בדיוק מבלה עם הילדים, שהוא מתגלח)- הגענו אני ובעלי לסטודיו בתחילת חודש דצמבר. : חיים לא מתייחס לתלונות עד שהן מגיעות אליו פיזית. ניתן לי שם של רפד שיגיע אליי בשבוע שלאחר מכן לאמוד את הנזק ולטפל בו במידת הצורך.‏ ואכן, בעקבות הביקור, ימים ספורים לאחריו הגיע לביתי איש מקצוע: הרפד שהגיע צחקק, ובנוכחותי הרים טלפון למעצב באומרו: "לא אני אחראי לעבודה הגרועה הזו". הביקור הזה הבהיר שני דברים: האחד- חיים אפילו לא יודע מי הספק שעשה לו את העבודה. ושני- רפד מקצועי קרא לעבודה הזו "גרועה". נכון להיום, תחילת חודש ינואר, הספה עדיין אצלי ושום טיפול לא נעשה: לא באיכות הירודה של הריפוד שיוצא מכל כיוון, לא בהיעדר חיבור בין חלקי הספה ולא בקרע באחוריה של הספה. כיום אנחנו במסכת של טלפונים שבה נאמר לי כעת שהם רוצים להכין לי ספה חדשה לגמרי! אבל הרפד מאד עסוק כרגע / אין להם אנשים פנויים להובלת הספה הישנה ועוד תירוצים.‏ אני כעוסה, מתוסכלת ומרגישה מושפלת בעקבות הצורך שלי לחזר אחרי ספק שלו שילמתי 14,000 ₪, לשמחתי הטלפונים החכמים בני ימנו שומרים הסטוריה של טלפונים והודעות- ההוכחה היחידה שעומדת לצידי.‏ מה אתה מציע שאעשה? רלוונטי לבית דין לתביעות קטנות לדעתך?אני ממש רוצה לסיים את הסאגה הזו.‏ המון תודה על ההתייחסות..!


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

מאיה שלום, אכן מדובר בעגמת נפש רבה ונזק כספי לא מבוטל. אצוי היה שתבצעי איסוף עדויות מוחשיות יותר כגון הקלטת שיחות או שמירת תכתובת כלשהי, אפילו בדוא"ל או פקס.‏ במקרה כזה רצוי לתעד את נסיונותייך להגיע להסדר, ובמידה ואלה נכשלו, לפנות לערכאה משפטית. המקרה שלך מתאים מאוד לתביעה קטנה. באפשרותך לעשות זאת בעצמך ולשם כך מומלץ לקרוא את המדריך לתביעות קטנות.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט