כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
רכשתי מוצר תקול מאמזון איטליה ולמרות הבטחה שלהם לזכות אותי עליו ועל עלות השילוח הם לא הסכימו לזכות אותי עליו בטענה שמעולם לא קיבלו אותו למרות שיש לי הוכחת מסירה עם חותמת שלהם שהוא התקבל.
הגשתי תביעה קטנה נגד אמזון ישראל שהם הנציגות שלהם בארץ אולם השופט דחה אותה על הסף כי הם טענו שהם לא מתעסקים במכירות אונליין אלא רק במחשוב ענן.
בדקתי את העניין והבנתי שאני יכול להגיש את התביעה ישירות אליהם כי אני לא מוכן לוותר להם.
השאלה שלי היא איך אח"כ המשפט הזה מתנהל? הוא יתנהל בארץ? אני צריך ללכת שם? איך הדברים האלה אח"כ עובדים?
תודה!