כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

שוקלים לתבוע את צלם...
 

שוקלים לתבוע את צלם החתונה שלנו - האם יש לנו קייס?

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
304 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום חברים, אשמח להתייעץ - אני ובעלי שוקלים לתבוע את צלם החתונות שצילם את החתונה שלנו. הוא עשה פאדיחות בגדול, רמה של: עשה 180 תמונות לידידה דוגמנית שלנו - תמונות שלה לבד. פשוט עשה לה בוק ועוד ביקש ממנה חברות בפייסבוק באותו ערב, רוב התמונות - 62 - לא שמישות. אנשים חתוכים, לא בפוקוס, לא מסתכלים למצלמה ,שום תמונה אומנותית, שום תמונת עומק שדה וכו. תמונות מהחופה בכלל חובבניות לגמר י, כל השוואה של התמונות שלנו לתמונות של חתונות אחרות מעלות תחושת אכזבה קשה, בקיצור נראה שהוא חיפף לחלוטין ביום הכי חשוב שלנו, אנחנו גרים בארה"ב - זה קצת מסבך את הסיפור.‏ בעלי והוא עשו הרבה שיחות במייל לנסות לגמור בצורה טובה, בעלי הסכים לא לתבוע אותו בתמורה לכך שהוא לא יקבל תשלום על אותו היום (בזמן שנשלם לצלם הוידאו והמעצבת כרגיל). הוא התעקש שהעבודה שלו טובה ורצה לקבל את כל הכסף אז שילמנו לו.‏ שאלה איזה סכום אפשר לשים סביב האכזבה הזאת ומי יכול לייצג אותנו בבימ"ש כשאנחנו לא גרים בארץ. וכמובן, אם לתביעה יש סיכוי, תודה!


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם אתם צודקים אזי יש סיכוי לתביעה.‏ כדי לקבל מושג לגביההסכום שניתן לתבוע, קראי את פסקי הדין המקושרים למטה. המקרה מתאים לתביעה קטנה. ניתן לייפות את כוחו של אדם אחר כדי שיופיע בדיון בשמכם. בתביעה קטנה לא ניתן להיות מיוצג ע"י עורך דין (אלא בקבלת אישור מיוחד מביהמ"ש).
ראי פסק דין בתביעות קטנות בנושא זה:
הצלם לא צילם את כל החתונה וצילום הוידאו היה באיכות גרועה
הקייטרינג בחתונה איכזב - ישלם לזוג 16 אלף שקל


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט