כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום. אני לקוח בחברת 012 מובייל. הייתי מנוי לתוכנית סלולרית אשר בחצי שנה הראשונה המחיר היה מחיר מבצע של 44 שקלים כאשר בתום הבמצע (בתום החצי שנה) המחיר עולה ל 98 שקלים. הייתי מודע לכך שתהיה עלית מחירים אבל לפי ידיעתי, עפ"י חוק על חברת הסלולר להודיע לי כ 30 ימים מראש על כך שהמבצע שלי הולך להסתיים ועל כך שמחיר יעלה ל 98 שקלים. אינני מקבל מחברת הסלולר חשבונית בדואר האלקטורני או בדואר וכמו כן לא קבלתי על כך הודעה ב SMS. פשוט העלו לי את המחיר ללא הודעה מוקדמת. אציין כי באתר החברה יש באפשרותי להתחבר לחשבון אישי ושם אפשר לצפות בחשבונית אישית. אבל, לא נראה לי שהדבר פוטר את החברה מלשלוח לי הודעה בכתב על כך שהמבצע מסתיים. לאחר שיחה טלפונית הנציגה הפצירה בפניי שאין בחובתם להודיע לי על כך שהמבצע מסתיים וכי אין בחובתם לזכות אותי. האם יש לי לגיטימציה לפנות לבית משפט לתביעות קטנות? ומהי הפרוצדורה. תודה רבה.
אכן על החברה להודיע מראש על סיום ההסכם ולכן קיימת עילה לתביעה. העזר במדריך להגשת תביעה קטנה.