כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

שירות חצוף ולא הולם
 

שירות חצוף ולא הולם

6 הודעות
4 משתמשים
0 Reactions
342 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

אני משתמש בבית בשירותי האינטרנט והטלפוניה של חברת תקשורת HOT,לפני יומיים התקשרתי למוקד השירות כדי לברר בקשר למחירי הטלוזיה ומה בתור לקוח ותיק שמשתמש בשירותי החברה אני יכול לקבל. בזמן השיחה עם הנציג שהיה מאוד שקוע במאמץ לצרף אותי למסלול חדש ויקר מאוד שממש לא התאים את צרכי. לאחר מספר פעמים שאמרתי לו לא לצרף אותי ולא לשנות כלום בחבילה הנוכחית שלי והסברתי לו שהתקשרתי כדי לברר את המחירים בלבד(הנציג דיבר בצורה לא הולמת וחצופה והוא שאל "למה התקשרתי").לאחר יום קבלתי מייל מהחברת תקשורת שאני מצורף לחבילה החדשה במחיר מאוד גבוה וצריך לבוא אלי טכנאי להתקנה. בסופו של דבר הנציג הזה עשה בעצמו את העסקה ללא האישור שלי על דעת עצמו.אשמח בבקשה לדעת מה אני צריך לעשות ואם זה דורש תביעה?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

ראשית פנה לגורם המתאים ב- HOT כדי להתלונן על המקרה ולדרוש ביטול העסקה (הלא חוקית) ופיצוי בגין עגמת הנפש. במידה ולא תזכה למענה הולם - הגש תביעה קטנה.‏ לצורך הגשת תביעה קטנה, העזר בקישורים הבאים:
המדריך לתביעות קטנות
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא חברות תקשורת
טופס מקוון להגשת תביעה קטנה


   
הגבציטוט
הצטרף: 4 חודשים לפני
הודעות: 2
 
שלום וברכה,
אתמול ניגשנו למרפאת מכבידנט בני ברק ברבי עקיבא 86, לאחר שעברתי טיפול 2 סתימות לפני חודש בדיוק ומכיוון שאני חדש במכבי ו"מכבי שלי" עדיין לא נכנס לתוקף, שילמתי מחיר מלא על הסתימות.
לאחר הטיפול יצאתי עם כאבים עזים מהשיניים, הרופא אמר שתוך שבועיים הכל יעבור.
חלפו שבועיים ואני במצב שאני לא יכול לאכול כלום מבלי לחוש כאבים חזקים בשיניים ש"טופלו". 
הגעתי ב10:30 לבקשת עזרה דחופה, ונאמר לי שאני עכשיו צריך לעשות טיפול שורש ולשלם על הכל מחדש. זה מאוד הכעיס אותי אם היה נאמר לי שיש סיכוי אפילו קלוש שהסתימות לא יצליחו ואני אצטרך לעבור מיד אחר כך טיפול שורש הייתי שוקל את האפשרויות מה לעשות אולי לבקש דעה של רופא אחר או לא לגשת כרגע לסתימות ולעשות טיפול שורש או שבכלל כן הייתי עושה את הסתימות ולשקול אפשרות של טיפול שורש.לרופא היה חור ב10:45 בעקבות ביטול אך הוא סירב לקבל אותנו כי היה לו עיכוב קטן (ב10:50 ראינו אותו מחוץ לחדר כבר). המזכירה הפנתה אותנו למנהל, הוא ביקש שנחכה כמה דקות בחוץ , חיכינו משהו כמו עשר דקות בחוץ, אשתי דפקה שוב ושאלה אם אנחנו יכולים להיכנס אך המנהל אמר שהוא באמצע שיחת טלפון והוא לא יכול, ושנחכה כמה ד' בחוץ (כמה דקות?!) אנחנו ראינו מבעד לדלת (הרי מדובר בדלתות זכוכית) שהוא לא שוחח עם אף אחד בטלפון ! בינתיים יצאה איריס (מנהלת קשרי לקוחות ושירות) ושאלה בקול "של מי הילדים האלה?! למה? למה?" כלל היושבים במרפאה לא הבינו מה קורה כשהסתכלנו על הרצפה ראינו שישנה כוס עם מעט מים שנפלה (על זה כל המאומה). לאחר שהתפנתה מהמקרה הנ"ל שאלה אותנו ואת המזכירות אם אסף אלחרר (מנהל הסניף) יודע שאנחנו מחכים בחוץ, הם ענו לה בחיוב ואז שאלה אם היא יכולה לעזור לנו, אשתי ניסתה לסרב כי אחרי המקרה עם הכוס מים חששה שהיא לא הטיפוס לקבלת עזרה ומענה אדיב. אך אני בכל זאת ניסיתי, הסברתי לה את המקרה והיא חזרה על מה שכתוב במחשב כמה פעמים למרות שהסברנו לה שמה שכתוב במחשב נכון אך אנחנו לא מדברים על מה שכתוב במחשב (הפנייה של 2 סתימות אחרות לטיפול שורש) אלא על הסתימות שכבר בוצעו היא הפנתה אותנו לחדר מנהל (מכיוון שנעלבה יכול להיות מכך שהיא לא מבינה אותנו) ונכנסה קודם למנהל לתת לו הקדמה (באיזה קטע?! אנחנו יכולים להסביר את עצמנו מצוין, את לא הבנת את מה שאנחנו צריכים אז איך את מסבירה למנהל?!) המנהל הסכים להכניס אותנו, אך איך שהתחלנו לדבר הוא היה צריך לענות לטלפון (איריס מתקשרת מהחדר השני (בדיחה!)) התחלנו להסביר את המקרה והמנהל בקושי נותן לנו לדבר רק מגונן על השירות ועל הרופאים ושלא נעשתה פה שום טעות ושהכל בסדר, שהטיפול שלי היה לפני יותר מחודשיים (לפני חודש!), שאם יש לנו טענות אנחנו מוזמנים לגשת לרופא שיינים פרטי ולא למכבידנט, רגע תן לנו לדבר להשלים משפט תשמע את כל הסיפור, לא זה לא היה ככה, חשבתי לעצמי שאני לא מאמין שזה היחס שאני מקבל במכבי, לעולם לא קיבלתי שירות כל כך גרוע בוטה וחסר אמפתיה ממנהל מרפאה אחת הגדולות באיזור המרכז ! אשתי הרימה את הטלפון והוא החליט שבכוונתה לצלם אותו (יש לנו טלפון כשר והמבין יבין) (היא באמת פתחה הקלטה) הוא פשוט השתולל שנצא לו מהחדר בזה הרגע ושהוא תובע אותנו על חוק הפרטיות, גם אם אשתי הקליטה וגם אם לא, אם אתה עושה את העבודה שלך אין לך מה לפחד על זה שיקליטו אותך אבל כל ההתנהלות הייתה ממש כמו בשוק הכרמל, זה היה פשוט שוק ! גם איריס וגם אסף התנהגו בצורה הכי נמוכה שיש !
יצאנו מהמרפאה עם רגשות קשים מבוישים והמומים מההתנהלות !
זה שאנחנו חרדים 
לא אומר שאפשר לעשות בנו מה שירצו, אפילו אם אנחנו פחות מתלוננים, פחות טובעים ופחות מחוברים לתקשורת !
אנא התייחסותכם..
 
זה המכתב שכתבנו למכבי, בנוסף היינו שם ביחד עם בננו הקטן וכל פעם שאנחנו עוברים ליד מכבי הוא מזכיר את הצעקות של המנהל שצעק עלינו ואיך שגירשו אותנו מהחדר שלו וממש לא רוצה שנלך למכבי שוב בגלל זה

   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

מציע לכם לפנות לפניות הציבור של מכבי, ואם דרכם לא תקבלו מענה הולם, באפשרותכם להגיש תביעה קטנה.


   
הגבציטוט
הצטרף: 4 חודשים לפני
הודעות: 2
 

תודה על התגובה המהירה
האמת שאני פניתי אליהם וזו הייתה התשובה שלהם:

הצטערתי לשמוע על אופי השיחה שהתנהלה בינך לבין צוות המרפאה. סגנון זה אינו מקובל ואינו יושב בהלימה לחווית השירות אותה אנו שואפים להעניק לכל מטופלינו. אציין כי בשיחת הבירור עם צוות המרפאה וגם בתיעוד במערכת מכבידנט, מצוין כי השיחה התנהלה בסגנון לא נעים לשני הצדדים. זה המקום לומר כי אנו בהחלט קשובים לביקורת, אך גם במקרים שהשירות אינו לשביעות רצון המטופל, מן הראוי שתלונה, או הבעה של אי שביעות רצון, תיעשה בדרך המכבדת הן את המטופל והן את המטפל. .

במסגרת הפקת הלקחים מהתלונה שלך, חודדו הנהלים והרגישות הנדרשת במקרים כאלה מול צוות המרפאה ומנהליה.

במידה והנך סובל מכאבים עלייך לתאם תור למרפאה לבחינת המצב.

כולי תקווה כי ביקורייך הבאים יעברו על הצד הטוב ביותר

בברכת בריאות טובה,

 

מה אני אמורה להגיב?
על כמה לתבוע בתביעות קטנות?
ועל איזו עילה?

תודה רבה !!


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

אם הבנתי נכון את תיאור המקרה, מדובר בעילה של כשל תמורה.

הסכום לתביעה הוא בהתאם לאומדן הנזקים שנגרמו לך, הן נזקים ישירים/מוחשיים (הוצאות, טרחה) והן אחרים, כגון עגמת נפש.

ראו דוגמאות של סכומי תביעות קטנות בנושאים שונים: בתפריט העליון באתר - > ידיעות ופסקי דין.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט