כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

שכירות - חוסר תום ל...
 

שכירות - חוסר תום לב

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
451 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

אני שוכרת דירה עם שותפים. על פי החוזה יש לכל אחד מהשותפים אפשרות לעזוב טרם תום תקופת השכירות במציאת שוכר חלופי ובתיאום עם המשכיר. לפני כחודש הודעתי לבעל הבית שאני מבקשת לעזוב ואף מצאתי שוכרת חלופית. בעל הבית אישר לי זאת בשיחת טלפון עימו. לאחר שחתמתי על החוזה בדירה החדשה וביום בו השוכרת החלופית אמורה הייתה לחתום , נודע לי במקרה - מהשותפים האחרים - כי בעל הבית מסר להם כי כנראה מוכר את הדירה.‏ (לציין כי על פי החוזה באם ברצונו לסיימו יכול לעשות זאת בהתראה בכתב של 4 חודשים אך אז ניתן לשוכרים אפשרות לעזוב בהודעה של חודש מראש), בנסיבות שנוצרו השוכרת החלופית לא מוכנה לחתום על החוזה ונוצר מצב "שנתקעתי" עם שכר דירה עבור 2 דירות.‏ פניתי למשכיר והוא אמר לי שזו בעיה שלי ותמיד רצה למכור את הדירה ולא חייב לי דין וחשבון ולא חייב היה ליידע אותי כאשר פניתי אליו כי נמצא במו"מ למכירת הדירה. יחד עם זאת הוא לא "מסר הודעה" על סיום החוזה כך שלא ניתנת לי האפשרות לקצר את החוזה לחודש אחד בלבד. אני רוצה לתבוע אותו בבית המשפט לתביעות קטנות שכן נהג בחוסר תום לב ולכן נגרמים לי נזקים כספיים. איך כדאי לנסח את התביעה? , האם כדאי לפני הגשתה לשלוח לו מכתב?, תודה מראש


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כל התשובות לשאלותייך מוסברות בפירוט במדריך תביעות קטנות.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט