כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

שלום רב, ייעוץ בנוג...
 

שלום רב, ייעוץ בנוגע למוסך רשלן.

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
200 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

לפני מספר שבועות הכנסתי את רכבי למוסך בכדי לתקן פגם קטן באחת הדלתות ולתקן את המזגן.‏ המוסכניק קרא לי כעבור כמה ימים להגיע לקחת את המכונית בטענה שתיקן אותה, וכאשר הגעתי הסתבר כי כעת היא אינה מניעה והוא לא תיקן את הדברים הראשוניים אותם היה אמור לתקן.‏ מכאן החלה סאגה ארוכה של התחמקויות משיחות ונתינת תירוצים קקיוניים מצידו לגבי מהות הבעיה והבטחה שיתקנה, כאשר הימים עוברים ועוברים וכל העת ישנו חוסר יחס מוחלט וכאשר ישנו יחס הוא מזלזל ופוגע.‏ לבסוף לאחר בערך שבועיים שהרכב שכב במוסך הגעתי לשם שוב ותגובתו המלצה לגרור משם את הרכב ולתבוע אותו.‏ אכן גררתי משם את הרכב )על חשבוני, כיוון שלא הייתה אפשרות אחרת) ותיקנתי אותו במוסך שפתר את הבעיה תוך יום.‏ שאלתי היא , מהן האופציות הקיימות בפניי במקרה זה בכדי לתבוע ולקבל את הסכום הגבוה ביותר על עוגמת הנפש, השקרים ,חוסר המקצועיות והפגיעה ברכב.‏ מהו בגדול הסכום הגבוה ביותר שלגיטימי לדרוש?, ומי הם הגופים שבהם ניתן להעזר בתהליך זה?, בתודה מראש.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842

   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט