כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תאונת דרכים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
280 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

הגשתי תביעה בבית דין לתביעות קטנות על מישהו שעברתי איתו תאונה דרכים...‏ הוא אומר שאני אשם ואני אומר שהוא אשם.‏ יום המשפט הגיע והבחור לא הגיע למשפט.‏ המשפט בוצע בהעדרו. (כמובן שהשופט פסק לטובתי וחייב את הבחור לשלם לי פיצויים! היום כעבור 26 ימים מיום המשפט קיבלתי מכתב מהבית משפט שבוא אומרים שהבחור הגיש בקשה ולמשפט חוזר, וצירוך מסמך שחתום ע"י רופא שאומר שהוא היה בחופש מחלה...‏ מה שתמוהה שהמכתב עצמו הודפס 10 ימים לאחר המשפט, ועוד מצורף מסמך של עד שהוא כותב שאני זה שאשם בתאונה!, עכשיו לשאלתי:: א : האם ניתן להגיש לבית משפט אישור מחלה בדיעבד?, ב: על הטופס שקיבלתי מבית משפט מופיע לתגובת הצד שכנגד תוך 10 ימים, על מי מדובר עליי? אני צריך להחזיר תשובה? ואם כן למי ואיך? תודה וערב טוב.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

א. ניתן להגיש כל דבר, אך בית המשפט מחליט אם לקבל או לא. בתביעות קטנות, כיוון שסדרי הראיות אינם מחמירים (למעשה לא קיימים), השופט רשאי להחליט כראות עיניו.‏ ב: כן, מדובר עליך, אתה צריך להשיב לבית המשפט, באפשרותך לבצע כאן הגשת תגובה לטענות ההגנה בתביעה קטנה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט