כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה אזרחית לאחר ת...
 

תביעה אזרחית לאחר תאונה כנגד הנהג ברכב מטעם העבודה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
201 צפיות
חבר
הצטרף: 9 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, לפני כשנה עשיתי תאונה קטנה עם רכב מטעם העבודה, בדרכי לעבודה בבוקר. לרכב שלי לא קרה כלום, והרכב הנפגע טען שתא המטען לא נסגר כראוי. החלפנו פרטים וכבר באותו היום שאלתי העבודה מה צריך לעשות ונתנו לי טופס תאונה למלא ולשלוח לחברת השכרת רכב שממנה החברה שכרה את הרכב שבו נהגתי. מאותו זמן לא פנו אלי, לא מהחברה ולא הנפגע. לאחר כשנה קיבלתי זימון לבית משפט לתביעות קטנות - הזמנה לדין. חשוב להבהיר כי התובע (בעל הרכב הנפגע) קיבל מחברת ההשכרה תשלום כנגד דוח שמאי על סך שהוא כחצי ממה שהוא דורש וכרגע הוא תובע אותי בשל היותי הנהג הקבוע ברכב ואת חברת ההשכרה יחד וכל אחד לחוד.‏ השאלות שלי הם אלו: 1. האם זה חוקי לתבוע אותי? האם זה לא שקול לכך שנהג אוטובוס פגע ברכב שלך ואין פגיעות בגוף רק ברכב, אתה תובע את הביטוח או את חברת האוטובוס (דן או אגד)...‏ 2. איך להגיב לזה? מה לטעון בכתב ההגנה, הרי ברור לי שהתובע אמור לתבוע את חברת השכרת הרכב או את החברה בה עבדתי - ולא אותי. אגב - אני מודה בתאונה, למרות שהנזק לדעתי נופח על התובעים אבל אין בידי הוכחות לכך (לא צילמתי כלום מכיוון שזה היה נראה שולי מאוד בזמן התאונה), תודה רבה, אייל


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

1. כן, זה זה חוקי לתבוע אותך. מבחינתו אתה פגעת בו ולא מעניינו באיזה רכב נהגת ומי מבטח אותך. הוא תובע אותך ואתה, אם תרצה, תתבע את הביטוח שלך (הרי יכולת להחליט לתקן הכל על חשבונך..).‏ 2. חבל מאוד שלא צילמת את הנזק. תטען את האמת. בד"כ שופטים יודעים לזהות את האמת מתוך התרשמותם מדברי הצדדים.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט