כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה בגין אי-הגעת ...
 

תביעה בגין אי-הגעת טכנאי(פעמיים) והמשך חיוב למרות החשכת ערוצים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
355 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב!! , שמי עידן מהל ואני צרכן של הוט (מנוי) בטלוויזיה כבר למעלה מ4שנים.‏ כאשר חלף חודש שלם שבו אני מנסה להיכנס לשרות (שעליו אני משלם ללא שוני..) ביקשתי להתנתק מהחברה, לאחר יום חזרה אליי מנהלת בשם אמירה שאמרה שהיית תקלה ארצית, והם מודעים לכך, ושאני יקבל זיכויי בגין כל התקופה וקבעה לי טכנאי לטיפול התקלה. אני כבר הייתי מאושר רק שלא ידעתי למה נכנסתי... כאמור - יום למחרת הגיע הטכנאי, החליף לי ממיר, ואמר שהכל סודר, אך כמובן ששוב באותו ערב הייתה התקלה הארורה שוב - והתקשרתי שוב - וקבעו לי טכנאי בין 13:00 ל-15:00.....שוב!, יום למחרת מתקשר אליי הטכנאי ומודיע לי שהוא לא יגיע לתקן את התקלה, שאלתי למה?, והוא הודיע לי שיש לי בעיה עם השקעים, או שיש לי תשתית של חברה מתחרה, או איזו המצאה אחרת (כנראה לא רצה להגיע..), כשאמרתי לו שיש לי ממירים של הוט, ואני צופה בכל הבית, רק ממיר אחד לא עובד(הממיר שהוא החליף!!)- הוא אמר לי שזו לא בעיה שלו-ושאני יתקשר להוט וישבור איתם את הראש!!, כמובן שהתקשרתי והתעצבנתי - ומהמוקד התקשרו אל הטכנאי והוא אמר גם להם שלא יגיע...‏ אמרו לי שהם מתנצלים..‏ שאני יזוכה...‏ וכמובן שקבעו לי טכנאי ליום אחר...‏ ואני לא צריך להסביר לכם שוב את כל התהליך מחדש-אך ניחשתם נכון...גם בפעם ה2 הטכנאי, אפילו לא התקשר אלא פשוט לא הגיע...‏ כמובן ששלחתי בקשה לניתוק ע"י כל האמצעים(פקס,טלפון,חברות חיצוניות...) אך החברה ממשיכה לחייב אותי ולספק לי שירותים (בניגוד לסעיף31ד(ג) לחוק...).‏ שאלתי היא : 1. האם יש לי עילה לתביעה?, 2. האם עליי להיות מיוצג ע"י עו"ד או שעליי לפנות לבד.. ומהו התהליך?, תודה והמשך יום מקסים!!!


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

לדעתי וודאי שיש עילה לתביעה, גם על אי הגעת הטכנאי ובפרט על המשך החיובים, כשלעצמו מאפשר לתבוע פיצוי של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט