כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה בגין עוגמת נפ...
 

תביעה בגין עוגמת נפש

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
180 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב, ילדתי את ביתי הבכורה לפני שלושה חודשים. טרם הלידה ביצעתי הזמנה של חדר שינה (מיטת תינוק+שידה) מרשת החנויות אנהבל. בהזמנה הזמנו שידה ברוחב 1.20 מטר כיומיים אחרי הלידה הלך בעלי להביא את השידה וכנראה מרוב האופוריה של לידת הבת הבכורה הוא לא שם לב שזוהי שידה ברוחב מטר ולא 1.20 מטר כמו שהזמנו. לאחר שלושה שבועות מהלידה כשחזרתי לביתי שלי מבית ההורים שמתי אני לב לרוחב השידה שלא תואם את ההזמנה וישר התקשרתי לחנות לעדכן אותם על הטעות. באותו רגע הוציאו הזמנה חדשה נוספת ואמרו שהשידה ברוחב 1.20 תגיע תוך 21 ימים עסקים. עברו 21 ימים עברו חודשיים ועברו שלושה חודשים ועדיין לא קיבלתי את השידה. בכל פעם שהתקשרתי לברר מה עם השידה אמרו לי שהיה עיכוב קטן ושהשידה תגיע בשבוע הבא. כך טירטרו אותי במשך שלושה חודשים עד שהגיעו מים עד נפש והחלטתי לבטל את ההזמנה מנהל הסניף הגיע לקחת את השידה והחזיר לנו את הכסף.. את עוגמת הנפש שנגרמה לי והצער לא אוכל לתאר במילים. כשהילדה כבר בת שלושה חודשים נאלצתי להזמין שידה חדשה מחנות אחרת ולחכות עוד 31 ימי עסקים. עד אז כל הבגדים והחפצים של הילדה שלי זרוקים על המיטה והרצפה. אשמח לדעת אם יש במקרה זה הגשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. האם כדאי בכלל להיכנס לתהליך של תביעה והאם יש סיכוי שאזוכה? אשמח לתשובה בהקדם... בתודה מראש


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

האם ביקשת ממנהל הסניף לחכות עם האיסוף עד שתקבלי שידה חדשה? אם לא ביקשת אז במקומך לא הייתי תובע.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט