כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, הייתי מעוניין לדעת האם יש דוגמאות או מה אומר החוק לגבי הנושא הבא, הוזמן ריהוט דרך אתר אינטרנט,האתר כל הזמן טען שהריהוט קיים במלאי ויסופק, לאחר שתמו כל ימי האספקה והריהוט לא הגיע יצרנו קשר עם האתר ורק אז נזכרו , להגיד לנו שהריהוט לא במלאי,הציעו שנחליף את המוצר במוצר דומה,לא מצאנו מוצר דומה , העונה על הדרישות והמאפיינים שלנו. כמו כן הם החזירו את הכסף שגבו , האם אני יכול לדרוש פיצוי בתביעות קטנות על אי עמידה של האתר בחוזה הקנייה,לא הודיע לי שהמוצר אינו במלאי וסביר להניח שאם לא הייתי יוצר קשר עימם לא היו מחזירים לי את הכסף כלל. בברכה,
כן, לדעתי אתה יכול לתבוע בדיוק עם הטיעונים שהעלית.
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.
מה גובה הפיצוי המקובל?יש דוגמאות שאני יכול להביא לשופט?