כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, אולי מישהו יוכל לעזור לי אם עצה. לפני 3 שבועות מסרתי קומקום חשמלי לתיקון בחנות תיקונים בתל אביב. הבן אדם בחנות אמר שהוא יעביר אותו לתיקון במעבדה של יבואן רשמי והתיקון עצמו יקח כשבוע- שבועיים. כעבור שבועיים התקשרתי עליו והסתבר שהקומקום עדיין לא תוקן. בשביל לברר את הסטטוס תיקון שלו ביקשתי מספר טלפון של מעבדה. שם הסתבר שקומקום בכלל לא הגיע אליהם והוא עדיין נמצא בחנות. הם גם הבטיחו שישלחו בן אדם דחוף לעסוך אותו. אך כעבור שבוע הסתבר שהוא עדיין לא הגיע למעבדה. אני יודע שזה קטנוני, אבל זה ממש מעצבן לחיות 3 שבועות בלי קומקום. רציתי לדעת אם יש איזה שהיא דרך "להעניש" משפטית אותם (את החנות או מעבדה) על רשלנות. כי הטיפול ממש לא לעניין. יש לי את כל הסיכות טלפון מוקלטות. תודה מראש.
אם יש ברשותך הקלטות של השיחות הצוכיחות את טענותייך, אז הכי פשוט להגיש תביעה קטנה בגין כשל תמורה, עם דרישה לביטול עסקה ופיצוי בגין עגמת נפש והוצאות. העזר במדריך להגשת תביעה קטנה.
