כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
פניתי לסלקום, כי כרטיס הסים שלי נפגע, הם החליפו אותו בסים חדש, אך בטעות-שלהם הם החליפו אותו על המספר של הבן שלי, במשך יותר מ8 שעות לא קיבלתי שיחות, חשוב לצין שאני עובדת בשיווק צימרים אני מקבלת כל כמה דקות שיחה וכמובן אני סוגרת דילים, עבודתי היא דרך הבית ורק דרך הנייד. במהלך שעות אלו הוצאתי את הפלאפון ובדקתי עם הוא עובד וראיתי שכן,התפלאתי מדוע הוא לא מצלצל. לקח לסלקום לבדוק ולתקן בקרוב של 3 שעות אחרי המתנה מרובה בקו, לאחר שתיקנו, התברר שאני מקבלת שיחות מהמספר שלי אך מתקשרת כאילו אני במספר שלבני. שוב יום מחרת לקח להם 4 שעות לתקן את הטעות, בסוף הם תיקנו אך חסמו בטעות את המספר של בני, הם לא הצליחו לתקן, עד שהלכתי שוב למרכז שירות והחליפו לו שים חדש. אני מעונינת לתבוע על הפסד של כל העסקאות שאנשים צילצלו ולא קיבלו מענה, לראיה יום מחרת באותם שעות אלו הטלפון לא הפסיק לצלצל. על ההמתנה המרובה ועוגמת הנפש בשבמקום לתקן מכשיר הם קילקלו וקילקלו וקילקלוץ, מה דעתך?
סיפור מעניין. לדעתי יש לך כאן עילה ראוייה לחלוטין לדרישת פיצוי בגין הנזקים הכספיים שנגרמו לך, ובוודאי בגין עגמת הנפש שנגרמה לך ולבנך. היעזרי במדריך להגשת תביעה קטנה ובפסקי דין של תביעות קטנות בנושא חברות תקשורת