כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
המקלדת לא עבדה לי טוב. שאלתי היא האם ניתן לתבוע את סלקום על מכשיר שרכשתי לפני 4 חודשים והיה כבר 6 פעמים במעבדה. כל פעם חוזר יותר מקולקל. הם מבחינתם לא מוכנים לבטל העסקה ולא לתת מכשיר חדש אבל הם גם לא מתקנים. במרכז השירות באשקלון פשוט אמרו לי לקנות מכשיר נוסף ולמכור אותו ביד 2. שזו ממש חוצפה כי הוא בעצמו חדש. אני רוצה לתבוע לביטול העסקה ולפיצוי של 1500 שח על כל הטרטור בשלושת החודשים האחרונים. האם שווה להגיש תביעה?
ראי פסק דין של תביעות קטנות בנושא. לדוגמה:
תקלות במכשירי "פלאפון" זיכו את התובע ב- 1000 שקל פיצוי בגין טרחה ועגמת נפש