כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שאלה- רכשתי מכשיר מסלקום והוא אינו תקין. נשלח למעבדה 6 פעמים ועדיין לא תקין. בסלקום לא נתנו מענה ואמרו לי שאמכור אותו ביד 2. אני רוצה לתבוע ולבקש ביטול העסקה ו1500 ש"ח עוגמת נפש על הטרטור. האם זה סביר? בנוסף. האם אני יכולה בינתיים למכור אותו או להמתין עד למשפט? תודה. האם זה לוקח הרבה זמן עד שמטפלים בתביעה כזו? כי אני נמצאת עם מכשיר לא תקין שממש לא נוח להשתמש בו.
מדברייך משתמע שנגרם לך עוול ואת ראויה לפיצוי הולם. אל תמכרי את המכשיר, אלא שמרי אותו לצורך המשפט. בד"כ הליך של תביעה קטנה נמשך מספר חודשים.
המקלדת לא היתה במיטבה. הנושא לתביעה הוא מכשיר של סלקום שמסרתי לתיקון 6 פעמים וכל פעם חזר אליי יותר מקולקל. במרכז שירות אשקלון הציעו לי לקנות עוד מכשיר או שאמכור את שלי בלוח יד 2. שזו ממש חוצפה כי לפני 4 חודשים קניתי מכשיר אך הם לא מרגישים שום אחריות בנוגע לזה שרכשתי מכשיר ב79 ש"ח לחודש ואם הוא מקולקל - אין להם מה לעשות. לא מוכנים להחליף לחדש ולא לבטל את העסקה. נותנים תחושה של - אכלת אותה לגביי הדגם הזה וכו...