כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד אורנג

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
223 צפיות
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

מקרה שקרה: • לקוח אורנג במשך כחמש שנים, בשנים האחרונות לא היה שימוש בקו. החיוב היחידי שירד היה על סך 9 שקלים דמי מנוי חודשיים. בשלב מסוים עקב סגירת חשבון בנק, נותר הקו ללא אמצעי תשלום והצטבר חוב. • לאחר מכתבים שהגיעו והודיעו על חוב שהצטבר, נפרע החוב ולא עודכן אמצעי תשלום.‏ • לאחר מספר חודשים הצטבר שוב חוב על סך 110 שקלים, 50 שקלים על דמי מנוי שלא שולמו ו60 שקלים פיגורים.‏ • לאחר הגעה לחברה והגעה להסדר - בוטלה ריבית הפיגורים ושולם החוב. מטרה נוספת בפגישה הייתה סגירה של החשבון, במוקד הוסבר שלא ניתן לסגור את הקו ויש לעשות זאת טלפונית מול בעלת הקו.‏ • לאחר שיחה אל מוקד השירות הובהר שיש עדיין חוב על הקו, החוב הורכב משני חלקים: 1. הנציג במוקד השירות שקיבל אישור על זיכוי החשבון מריבית הפיגורים בסך 60 שקלים לא הזין את האישור לזיכוי במערכת.‏ 2. למרות שהחוב נסגר, הייתה חשבונית פעילה עד לסגירת החשבון מה שגרר תשלום נוסף על הקו (למרות שהובהר ע"י הנציג שאין תשלום נוסף עתידי על הקו לאחר התשלום שהתבצע במוקד השירות).‏ בגלל שני התשלומים הללו שהיו עדיין מוגדרים כחוב על הקו לא ניתן היה לנתק את הקו. • בתאריך 6/4/11 לאחר מספר שיחות מייגעות עם מספר נציגים, במוקד השירות ובמוקד הפיננסי, תוך כדי המתנה של מספר שעות על הקווים, ניתוק השיחות (בטעות או לא בטעות ע"י הנציגים) בניסיון להסביר את המקרה כל פעם מחדש לכל נציג ונציג, שולם החוב לבדו (ללא ריבית שבוטלה כבר לפני כן והושגה הסכמה לגבי כך) והתקבלה אסמכתא לגבי כך שאין יותר חובות על החשבון והקו מנותק.‏ • בתאריך 4/5/11 התקבל מכתב ממשרד עורכי דין: "התראה בטרם הגשה לביצוע של תביעה על סכום קצוב לפי חוק הוצאה לפועל" ובו דרישה לתשלום חוב של 217 ₪ המורכב מסכום של 103 ₪ (יתרת חוב) ובנוסף 114 ₪. במכתב יצא ממשרד עורך הדין בתאריך 28/4/11.‏ • בתאריך 5/5/11 ניגשתי למוקד השירות של החברה וביקשתי לברר את מהות החוב. הסברתי לנציגה את מהלך הדברים, לטענתה הסכום הנותר הוא תוצאה של חשבונית פתוחה של אפריל עד ליום ניתוק הקו כלומר עד לתאריך 6.4.11, הסברתי לה כי בתאריך בו ניתקתי את הקו שילמתי את כל חובותיי לחברה וקיבלתי מספר אסמכתא שמעיד על התשלום ובנוסף על כך שאין חובות עתידיים לטובת החברה.‏ • כאן יש מקום לציין שביקשתי בכתב את האמור (תשלום חוב וחוסר חובות עתידיים לחברה, תשובת הנציגה שלא נהוג בחברה להוציא מכתבים כאלה לא במייל ולא בדואר והדבר היחידי שהם נותנים הוא את מספר האסמכתא הזה שהוא מקובל מבחינה משפטית, לאחר שהבעתי את חוסר שביעות רצוני והבהרתי שכך עם כל הכבוד למספר זה אין לי הוכחה כתובה על כל הנאמר, ביקשתי בכל זאת משהו כתוב ושוב נעניתי בשלילה.‏ • כל ההסברים לא עזרו, גם המנהל האחראי במוקד לא עזר בדבר, הדבר היחידי שאמרו לי כי ניתן לעשות הוא להתקשר למוקד הפיננסי ולהסדיר את הנושא הכספי מולם. כלומר לשלם את יתרת החוב בחשבון, 38 שקלים ולקבל פטור מתשלום כל שאר החיובים (פיגורים, הוצאות גביית באמצעות עורך דין וכו).‏ • חייגתי למוקד הפיננסי ומפני שאין לי מספר אורנג (הקו מנותק), המתנתי על הקו כ-20 דקות. לאחר שקיבלתי מענה הנציגה מסרה לי שבכלל הגעתי למוקד השירות והיא תעביר אותי למוקד הפיננסי (שאליו כביכול התקשרתי). לאחר מספר דקות היא אמרה לי שהיא לא מצליחה להעביר אותי ושעלי להתקשר למוקד הפיננסי עצמאית. שוב הסברתי לה שזה בדיוק מה שעשיתי, חייגתי 0547054022 אבל עדיין הגעתי למוקד השירות, בכל אופן הפתרון שלה היה שאקח נייד של חברת אורנג ואתקשר *222.‏ האם יש אפשרות לתבוע? ישנן שתי מטרות, האחת לסיים את הסיפור אחת ולתמיד ושניה לקבל פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור שיכולה לגרום חברה שכזו לאזרח הקטן.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

חן חן על ההודעה הקצרה והתמציתית. בוודאי שיש אפשרות להגיש תביעה קטנה. את המטרה הראשונה אולי תשיג, לגבי המטרה השנייה - מסופקני.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט