כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד דואר ישרא...
 

תביעה נגד דואר ישראל

5 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
125 צפיות
הצטרף: 8 חודשים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום,

אשמח להתייעץ לגבי תביעה נגד דואר ישראל. 
חבילה מנובמבר הגיעה לעיר אחרת מעיר מגוריי, מאז שביקשתי להעביר אותה לעיר שלי עברתי אינסוף תחנות בדרך, כשבסופם הפקידה טענה שפתחה תלונה בתלונות הציבור, מאז עברו שלושה שבועות, לא הייתה שום התייחסות לתלונה שהוגשה, החבילה עדיין מדווחת שהיא תקועה בעיר אחרת, אף אחד לא חזר אליי.
יותר מכך- שירות הלקוחות שלהם מזהה את מספר הטלפון שלי, ואוטומטית יש מענה שהמספר רשום בשירות של שיחה חוזרת ויחזרו אליי, וכך המשיחה מתנתקת ללא מעבר לנציג- אבל אף אחד לא חוזר אליי כבר שבוע שלישי. 

שורה תחתונה הם מחזיקים בחבילה שלי מנובמבר, לא עונים, לא מתייחסים לתלונה שהוגשה, ולא מאפשרים לי אפילו שיחה עם נציג. כל הנושא הזה כבר עובר כל גבול מבחינתי ואני מעוניינת להשים לזה סוף במידה והחוק עומד לצידי מול התנהלות מזלזלת שכזאת. האם יש טעם להגיש תביעה או שהדואר הודף תביעות מסוג זה כלאחר יד? 
כי כבר המון זמן ועוגמת נפש בזבזתי עליהם... המון תסכול. 

אשמח לחוות דעת פרקטית תודה רבה.


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

חברת דואר ישראל אינה יכולה 'להדוף תביעות כלאחר יד', כשמוגשת תביעה משפטית על הנתבע להגיש כתב הגנה.

בשורה התחתונה, באפשרותך להגיש תבעה קטנה נגד חברת דואר ישראל בגין כשל תמורה, ובעקבות זאת הפסדים ועגמת נפש שנגרמו לך.


   
הגבציטוט
הצטרף: שניה 1 לפני
הודעות: 0
 

תודה רבה על המענה!


   
הגבציטוט
הצטרף: שניה 1 לפני
הודעות: 0
 

מאחר ועד היום המצב נמשך , החלטתי לפתוח בתביעה לצערי הרב.

שאלתי היא: נציגי מרכז השירות מסרבים להעביר לי את פרטי ותיעוד הפנייה. למספר הפנייה שלי יש היסטוריה אצלם שכל נציג שדבירתי איתו חזר עליה, היא מתועדת עם תאריכים , וכן כתוב שם למי הופנו הודעות לטיפול בפנייה, כולל מיילים שהנציגים טוענים ששלחו למנהלת המשמרת. ביקשתי פעמיים לקבל תיעוד של זה, או אפילו אישור בכתב למייל שהפנייה בכלל בטיפול- אבל הם סירבו. 

איך אוכל לבסס את טענתי אם הדואר לא מוכן להעביר את התיעוד? יש לי רק הוכחה לכך שהוגשה פנייה לתלונות הציבור ( שלוש פעמים, ובכל פעם זכתה להתעלמות), וכי מהחמישי בדצמבר לא היה כל התייחסות או טיפול או אפילו הודעה מטעם. כמה זה בעייתי? מדובר ברמות בזבוז זמן ועגמת נפש שכבדות עליי, ואני לא רוצה לפתוח בתביעה אם מראש אין שום סיכוי שזה יזיז משהו...

שוב תודה על המענה לא מובן מאליו בכלל.

בשורות טובות.


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

כמו בכל ארגון, בדואר ישראל יש מספר לכל מקרה ('מספר פנייה'), לכן אני מציע שתתקשר שוב (ולהקליט את השיחה!!) ותשוחחי עם הנציג על כל הפניות שלך בתיק הנ"ל ועל כל התגובות של הדואר, בניסיון לגרום לו לציין זאת בעצמו על סמך התיעוד שמופיע אצלו בפרטי התיק. פשוט תבקשי ממנו לעבור על כל ההיסטוריה של התיק, וכך יהיה לך תיעוד מוקלט שתוכלי להציג לביהמ"ש.
לאחר הגשת התביעה באתרנו, כשיהיו בידינו כל פרטי התיק, נוכל לספק לך סיוע נוסף לפני פתיחת התיק ותוך כדי ניהול התיק.
בהצלחה


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט