כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, לאחר שנציג של הוט אמר לי שאין לי חובה להחזיר ציוד, הוט מיררו את חיי משך חודשים ארוכים, בתואנת שווא שאם לא אשיבו הם יגישו נגדי תביעה. כעת - לאחר חודשים ארוכים ועשרות שיחות, ולאחר איומים של משרד עורך דין כלפיי - הואילו להודות שלא היה בדרישה זו מאום. אני רוצה לתבוע את נזקיי על ההתעמרות הזו. שמעתי שתאגידים גדולים דוגמת הוט קובעים תנאי בחוזים שלהם עם לקוחות שתביעות נגדם יתבררו בבית משפט מסויים ולא באחרים. האמנם ניתן לתבוע את הוט בכל בית משפט לתביעות קטנות?
אם ההתקשרות הראשונית שלך איתם בוצעה מרחוק (אינטרנט, טלפון) אזי זכותך להגיש את התביעה בכל מקום בארץ. אחרת - ראה הנחיות במדריך להגשת תביעה קטנה.
ראשונית? הראשונית בוצעה לפני למעלה כמעט שני עשורים לא זוכר אם בוצעה באמצעות נציג שהגיע לבית או טלפונית... האחרונה, זו שכללה שינוי תנאי חבילה, וזו שבעקבותיה עלתה טענת הסרק שיש להשיב ציוד (שהרי העיסקה כללה ביטול שירות אינטרנט והדרישה נגעה למודם), בוצעה בטלפון האם זה מספיק כדי להגיש לכל בית משפט לתביעות קטנות? אם לא - היכן אמור להימצא המידע ביחס לאופן ביצוע ההתקשרות ההיא, בת כמעט עשרים שנה? אצל הוט עצמם?