כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום לכולם, בחודש יוני אשתקד, הקפאתי את מנוי הסלולר שלי ל3 חודשים חינם על פי הנציגה, עקב טיסה לחו״ל. בחודש אוקטובר קיבלתי חיוב של 100 שקלים, שהם טענו שזהו הסכום שעולה להקפיא מנוי. אחרי שהתעמתתי איתם והם האזינו לשיחה המוקלטת הם זיכו אותי בחזרה. שבוע לאחר מכן קיבלתי רצף של 2 חיובים כל אחד על סך 100 שקלים (במצטבר 200). החיוב הגיע בחשבונית חודש אוקטובר. במהלך החודשים מאז ועד היום הם הבטיחו מספר פעמים שיחזירו עד תאריך מסויים, דבר שלא קרה לפחות 3 פעמים. יש לי שיחה מוקלטת, ומספרי פניות. אני חזרתי לארץ רק במרץ, ובמהלך החודשים שלא הייתי פה אבא שלי נאלץ לנסות ללא הצלחה להתמודד איתם, וגם איתי שכן כל שיחה שלנו התחילה ונגמרה במה עם הכסף שהוט גבו ממני, דבר שהוביל לחוסר רצון שלנו לדבר אחד עם השני רק מהעצבים של הנושא. כשניגשתי לנציג שירות הוא בדק במחשב והתעקש שאין לו איך לעזור ושאלך מהחנות כי גם אין מנהלת! העיקר שהפסדתי יום עבודה בשביל זה. כמה הגיוני לדרוש על דבר שכזה? שפשוט גנבו ממני כסף ולא מחזירים, ולא מתייחסים ברצינות, שכן גם נפגע הקשר שלי עם אבי, וכמובן שזה הטריד ומטריד אותי מאוד !, תודה רבה.
בנוסף להחזר החיוב העודף, להערכתי אפשר לתבוע כ- 2,000 ש"ח בגין עגמת נפש, אם כי סביר שלא תקבל את כל הסכום.