כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד חברות תעו...
 

תביעה נגד חברות תעופה - ביחד או לחוד? תביעה אחת או שלוש?

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
34 צפיות
הצטרף: חודש 1 לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, עזרתי לשלוש קרובות משפחה בהזמנת כרטיסי טיסה, ובהתנהלות מול חברות התעופה לאחר שהטיסות בוטלו בנושאי כרטיסי טיסה חלופיים, החזרים, וכו׳. אנחנו פונים לחברות על מנת לקבל את הפיצויים הקבועים בחוק שירותי תעופה, ומקווים שיפעלו כחוק, אבל גם נערכים למקרה שבו נתקל בסירוב ונצטרך לפנות לתביעה קטנה.

א. היות ומדובר על שלוש נוסעות שהזמינו(/הזמנתי עבורם) שלוש הזמנות נפרדות (אמא ובת עם מועדים שונים לטיסת החזור, ואחות ששילמה בנפרד/בעצמה), האם ניתן (או צריך) להגיש תביעה אחודה, או שצריך שכל אחת תגיש תביעה נפרדת?
ב. אם כאמור אחת הנוסעות הייתה אמורה לחזור בטיסות אחרות, האם היא צריכה לתבוע בנפרד?
ג. גם אם ניתן להגיש באופן אחוד, האם ניתן גם להפריד, מכיוון שסכום התביעה (הפיצוי על הביטול, בתוספת "פיצויים לדוגמה" ללא הוכחת נזק על פי החוק בגין הפרת חובת הפיצוי) לשלושתן יחד עולה על הסכום המירבי? והאם יש אפשרות אמצעית בה כל אחת תובעת בנפרד אבל מודיעים לביהמ״ש כי התביעות קשורות וניתן לדון בהן יחד?
ד. במידה והכרטיסים הוזמנו דרך חברה א׳ וכללו בנוסף טיסה בחברה ב׳ וחברה ב׳ היא זו שביטלה, חברה א׳ כירטסה מחדש בחברה ג׳, ובהמשך חברה ג׳ ביטלה את הטיסה (כלומר שהעילה המזכה לפי החוק התרחשה פעמיים), האם ניתן להגיש תביעה אחת נגד חברות א׳, ב׳, ו־ג׳ או שצריך לתבוע בנפרד את חברה א׳+ב׳ ובנפרד את א׳+ג׳?

תודה!


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

לא ברור מהתיאור שלך מהן העוולות שבגינן מתכוונים לתבוע.

באופן כללי ניתן להגיש תביעה קטנה מצד מס' תובעים כנגד מס' נתבעים.

בכל אופן, אם ניתן להפריד את העוולות שנגרמו ע"י הנתבעות השונות (כלומר העוולות אינן כרוכות זו בזו), אזי ניתן להפריד את התביעות כנגד מס' נתבעות, בהתאם.

באותו אופן, אם ניתן להפריד את העוולות שנגרמו לתובעות השונות, אזי ניתן להפריד את התביעות ע"י מס' תובעות, בהתאם.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט