כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד חברת תקשו...
 

תביעה נגד חברת תקשורת על זיוף חתימה וחיובים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
297 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

רכשתי 2 מכישירם עם מסלולים מוזלים בחברת פלאפון מסויימת. ע"י סוכן שטח בכיר שבדקתי אותו עם החברה לפני שקניתי דרכו והם לא מכחישים אותו גם היום.‏ הוא הסביר לי את הפרטים והצגיד בפני את הזכויים הכלולים בתוכנית אך לא ציין שהם תקפים רק על חיובים בגין שיחות, כלומר לא תקף על הוצאות של אינטרנט או הודעות. למעלשה יוצא שאני מספיד עשרות שקלים כיוון שהזיכוי גבוה מהשימוש שלי בשיחות אך לפי מה שהסוכן הסביר החשבונית שלי הייתה צריכה להיות יותר נמוכה כייון שזה מוריד גם משאר השימושים.‏ לא חתמתי על שום חוזה אלא רק על האישור של החיוב בויזה.‏ הוא טען שנעשה שיקוף עסקה וזה יהיה האסמכתא החוקית לכך, וכך היה.‏ אציין שגם שם לא ציינו זאת, החברה בדקה את ההקלטה ואכן לא ציינו זאת.‏ כאשר ביקשתי לקבל את ההקטלה הם טענו שיש בעיה במערכת וההקלטה נמחקה או שאין להם אפשרות לפתוח אותה עקב תקלה.‏ יש לציין שזהו סיפור שנמשך למעלה מחצי שנה שבו דיברתי עם עשרות נציגים על מנת לטפל בנושא למרות שציינתי שאני לא הסכמתי על חוזה כזה הם אמרו שזה בעיה שלי.השבוע פניתי שוב אל השירות על מנת למצוא פיתרון. ובבדיקה שהמוקדנית עשתה היא טענה שאני חתום על חוזה, לא האמנתי למשמע אוזני וביקשתי שישלחו לי למייל. שלחו לי ויש שם פרטים שלי ו2 חתימות בשמי שלא אני חתמתי בוודאות זהו אינו הכתב שלי, זה הסוכן מילא בשמי!, הסוכן אומר שהוא לא זוכר את המקרה כיוון שהיה מזמן, ושהוא רואה מסמך אחר שבו אני חתום אבל אין לו אפשרות לשלוח לי (לא היה ולא נברא והמוקדנים גם לא מצאו קובץ נוסף), המוקדנית טענה שכיוון שאני חתום זה בעיה שלי ואם זה לא אני חתום שאגש למשטרה, מוקדנית נוספת הפנתה אותי למחלקה שלהם שמטפלת בנושא.‏ השאלה שלי האם כדאי לתבוע בתביעות קטנות? הבנתי שבתבעיה רגילה הם יתישו אותי ואפסיד הרבה כסף עד שאראה משהו..‏ ואם כן איך אוכל לקבוע את סכום התביעה? רק הנזק הכספי שקרה בפועל או גם העתידי? מה לגבי עוגמת נפש והעובדה שאני רודף אחריהם קרב לשנה!, מה לדעתכם סכום התביעה שאני צריך להגיש ועל פי מה אפשר להעריך את סכום התביעה? האם מומלץ להעזר בעו"ד? (כמה לוקחים), בנוסף מה הסיכוים לזכות?, תודה רבה!


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

ניתן לתבוע את סכום הנזק על פי ההפרש בין החיובים כפי שהיו צריכים להתבצע לטעמך, ובין אלו שבוצעו בפועל. ניתן גם לתבוע כמה מאות שקלים כפיצוי בגין עגמת נפש.‏ בדוק אפשרות לתביעת פיצוי לדוגמא בסך 10,000 ש"ח (ראה חומר בנושא כאן באתר).‏ תוכל לקרוא כאן באתר על מקרים דומים ולהגיש את תביעתך באופן מקוון כאן באתר.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט