כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד חברת HOT

57 הודעות
5 משתמשים
0 Reactions
5,425 צפיות
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

למיטב הבנתי החברה מחוייבת ספק לך את השירות במחיר שסוכם, גם אם הנציגה טעתה (למעט אולי אם מדובר בטעות ברורה באופן מיידי, כלומר מחיר זול מידי באופן שאינו סביר). לכן ניתן לתבוע את ההפרש (לא הייתה נשאר) או כל נזק אחר שנגרם לך (לדוגמא, אם תטען שעקב ההתקשרות הזו פיספסת הצעה של חברה אחרת, שהיא זולה מהאפשרות הנוכחית).


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 1
 

שלום במהלך חודש יוני ניהלתי מספר שיחות עם נציגים של הוט בהן הם ניסו לשכנע אותי לעבור לסיבים שלהם, סירבתי כי זה מחבר את האינטרנט לטלוויזיה וגם ככה יש מלא נפילות באינטרנט ולא רציתי שעכשיו גם הטלויזיה טיפול ושלושה נציגים שונים הבטיחו בשיחה מוקלטת אצלי שלא יהיה נפילות בכלל.

בפועל מאז כל יום יש תקלות גם בטלוויזיה וגם באינטרנט. כאשר פניתי אליהם לזיכוי על חודש שלם על התקלות שהיו באופן יום יומי הם אמרו שהפ יפצו רק בגין שלושת השיחות שהתקשרתי ולא בגין כל יום שהייתה לי תקלה למרות שהם אמרו בשיחה מוקלטת שהם כן רואים מתי היה תקלה והם רואים שהיו לי תקלות לאורך כל החודש מאז שעשיתי סיבים.

אני רוצה לתבוע על הטעיית צרכן, השאלה היא האם התביעה היא על סכום החודש (361) או האם אני יכולה לתבוע פיצוי על עוגמה שחודש שלם לא היה לנו טלויזיה ואינטרנט תקינים ואם אפשר לתבוע פיצוי אז של כמה.

בנוסף ראיתי שבתביעה צריך למלא את פרטי החברה כמו כתובת תז של בעל החברה וכו, האם הוט מחוייבים לספק לי את המידע הזה? איפה אפשר להשיג את זה?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

כמובן שניתן לתבוע גם עבור הפסדים, טרחה ועוגמת נפש.

בעת הגשת תביעה קטנה באתר, ניתן לרשום רק את שם החברה הנתבעת (אנחנו נשלים את הפרטים החסרים).

לגבי סכום התביעה בגין רכיב עגמת נפש, ראי דוגמאות של פסקי דין של תביעות קטנות בתחום.

פסקי דין של תביעות קטנות בנושא חברות תקשורת
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא עוגמת נפש


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 1
 

שלום לפני כחודשיים התחברתי להוט למזלי היום יש ווצאפ ולכן הכל רשום, הסוכן נתן לי חבילה זולה ו'מתנות' עשיתי הוראת קבע, ב10 לחודש לא ירדה לי חשבונית לאחר מספר נסיונות כושלים להשיג אותם טלפונית 


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

על פי החוק, הוט הייתה צריכה לבצע את הביטול ואת הפסקת החיוב תוך שלושה ימי עסקים מיום קבלת הבקשה. על פי הגדרת עסקה מתמשכת בחוק.

ראו פסק דין של תביעה קטנה בנושא:

סלקום לא ביטלה את חבילת השירותים לסלולרי – הלקוח יפוצה ב- 10,000 ש"ח


   
הגבציטוט
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
 

הייתי בחו"ל ל7 ימים
הפעלתי חבילת חו"ל בארץ, על שני מספרים, באותו דרך, באתר קיבלתי אישור שזה הופעל בהצלחה, בסוף בגלל תקלה אחרת התקשרתי אליהם ומתברר שזה לא הופעל על אחד המספרים. שאלתי אוצם למה, לא ידעו לענות לי, בכל מקרה הפעלתי חבילה ואישרו לי שזה יעבוד רטרואקטיבי מתחילת היום הנוכחי. בסוף, בחשבונית, קיבלתי חיובים של כ1000 ש"ח על כמה דקות שיחה שהיה לפני ההפעלה באותו יום.

חשוב לציין שאם לא הייתי מתקשר, לא הייתי בכלל מודע לזה שהחבילה לא הופעל, והייתי משלם עשרות או מאות אלפי שקלים על אותו שבוע בלבד.

הייתי בביקור אצל אבא שלי שחולה בסרטן לבלב, והייתי רוב הזמן על הטלפון

למזלי היה לי תקלה, ואמרו לי אגב שעל המספר השני אין חבילה. כנראה בגלל שזה היה מספר כשר, והחבילה הנ"ל לא עובד עם מספר כשר. אבל באתר אין שום אזכור על זה, ואפשר להפעיל חבילה כרגיל גם על מספר כשר.

 

רציתי לדעת אם אפשר לתבוע חברת הוט על זה

 

תודה מראש


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

על פי התאור שלך בהחלט יש עילה לתביעה.


   
הגבציטוט
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
 

מחייבים אותי כול חודש אבל אני התנתקתי הגיע אליך האיש שלהם והוא לקח את המודם שלהם ואמר שהוא ימסור להם את זה אחרי 10 חודשים אני גיליתי שכול חודש הוט מורידה מימני אותו סכום התקשרתי אליהם והם ענו לי שכן זה באמת מוזר ואנחנו נעשה את כול המאמצים ונעלמו אחרי שבועיים אני מתקשר עוד פעם עונים לי משהו אחר קיצר אני מת לתבוע אותם הם גנבים ו שקרנים אין לי כוח אליהם


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

במקרה של המשך חיוב לאחר בקשת הלקוח להתנתק, ניתן לתבוע פיצוי לדוגמא בסך 10,000 ש"ח ללא צורך בהוכחת נזק.


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

במקרה שהחברה ממשיכה לחייב את הלקוח לאחר בקשתו להתנתק, ניתן לתבוע פיצוי לדוגמא בסך 10,000 ש"ח ללא צורך בהוכחת נזק.


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

במקרה שהחברה ממשיכה לחייב את הלקוח לאחר בקשתו להתנתק, ניתן לתבוע פיצוי לדוגמא בסך 10,000 ש"ח ללא צורך בהוכחת נזק.


   
הגבציטוט
 שי
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
 

שלום. אני רוצה להגיש תביעה כנגד חברת הוט בגין חיוב כספי והחזר חלקי . אני נדרש למלא את הפרטים של החברה בטופס התביעה . איפה ניתן למצוא את הפרטים של החברה (ח.פ, מקום מושבה, כתובת וכו) על מנת להשלים את הפרטים. בנוסף, באיזה בימ"ש עלי להגיש את התביעה? אני מהצפון ובהסבר למילוי הבקשה כתוב שיש להגיש את התביעה לפי כתובת הנתבע. 

תודה


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

שלום, בהגשת תביעה קטנה בטופס המקוון באתר אין צורך למלא את כל הפרטים של חברת הוט (או כל חברה אחרת), ניתן לרשום רק את שם החברה (חברת הוט) ואנחנו נשלים את יתר הפרטים.

כיוון שחברת הוט מפרסמת את שירותיה בכל הארץ, באפשרותך לבחור להגיש את תביעתך בכל בית משפט (לתביעות קטנות) בארץ.


   
הגבציטוט
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
 

שלום רב,

אני לקוח הוט ונובמבר אחרון עשיתי עסקה חדשה ל 500 מ"ב והנציגה לא אמרה שצריך לבוא טכנאי כדי להחליף מודם והשאירו אותי עם חיבור של 200מ"ב 

לאחר 3 חודשים גיליתי שאני עדיין מחובר על 200מ"ב וחא עדכנו אותי למרות שאני כל הזמן חשבתי שיש 500מ"ב  

לאחר שדיברתי עם תמיכה טכנית תיאמו לי טכנאי להחלפת מודם חדש,ותיקון חבילה . 

לאחר יומיים דיברתי עם שרות לקוחות כדי לברר את הנושא הנציג הציע לי זיכוי כספי חד פעמי של 50 ש"ח בגלל שלא נפגעתי כספית וביקשתי את השיחות המוקלטות והתעקשתי על זה . אמר לי שיחזור עוד שעה ולא חזר בכלל. לאחר יומיים התקשרתי כדי לוודא את הסיפור בכלל לא היה להם תיעוד במערכת שהתקיימה שיחה בכלל לכן ביקשתי את השיחות המוקלטות . על רמאות ושקר ויחס .  האם אני יכול לתבוע אותם?? וכמה סכום?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

אם לא סיפקו לך את אשר התחייבו בעסקה, כמובן שזו עילה לתביעה.

לגבי הסכום, ראה פסקי דין בנושא זה (תפריט עליון באתר -> ידיעות ופסקי דין)


   
הגבציטוט
עמוד 3 / 4

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט