כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד חברת HOT

57 הודעות
5 משתמשים
0 Reactions
5,424 צפיות
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
 

צהריים טובים,

שמי שירה שלום, ואני פונה בשם אבא של הבן זוג שלי, אדם מבוגר וניצול שואה. לפני כשבועיים, בתאריך 29.02.2024 לאחר שלא עבדה לו אפליקציה מסוימת בפלאפון, הלך למרכז השירות של הוט באשדוד. לטענת הנציג הפלאפון שלו לא תקין ועליו לקנות פלאפון חדש. לא די בכך, העסקה כללה מכשיר גלאקסי על סה״כ 7,344₪, אוזניות על סה״כ 2,372 ₪ ועוד מספר פריטים לא נחוצים והעסקה בכללותה הייתה על סה״כ 10,197₪. לאחר הרכישה ומבלי שיבקש, פתחו את המכשיר והעבירו את הנתונים מהפלאפון הישן למכשיר החדש שנרכש. כאשר הגיע הביתה ראה שהפלאפון שלו כן עובד ורצה להחזיר את המכשיר ואת הדברים שרכש, אלא שהם טענו שהוא פתח את המכשיר ולכן לא ניתן לבטל את העסקה. מדובר באדם מבוגר, ניצול שואה, שנוצל עקב פערי הידע וההבנה שלו וניתנו לו מכשירים ופריטים שהאדם מבוגר איננו משתמש בהם ואני בטוחה שאותו נציג לא היה מוכר לאביו דברים טכנולוגיים שכאלו ובטח שלא במחירים האלה. מדובר בעושק וניצול של חסר ישע בצורה הבוטה והמגעילה ביותר. האם קיימת עילת תביעה?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

ע"פ התיאור שלך בהחלט קיימת עילה לתביעה לביטול העסקה ואף דרישה לפיצוי בגין עוגמת נפש, טרחה והוצאות המשפט.


   
הגבציטוט
הצטרף: 12 חודשים לפני
הודעות: 1
 

היי במרץ 2023 התקשר אלי נציג מחברה חיצונית של הוט על מנת לצרף אותי להוט תוך הבטחות של מחירים שלא קויימו יש ברשותי את הקלטת השיחות. בפועל הוט חייבו אותי לאחר 3 חודשים במחיר מקסימלי בטענה שאני הייתי אמורה להתקשר אליהם לשנות חבילה ואף חייבו אותי על התקנה שהייתה אמורה להיות כבייכול חינם.

האם אני יכולה לתבוע ובאיזה סכום?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

על פי התיאור שלך קיימת עילה לתביעה.

לגבי סכום התביעה, ראו פסקי דין של תביעות קטנות בתחום זה (תפריט עליון -> ידיעות ופסקי דין -> חברות תקשורת)


   
הגבציטוט
הצטרף: 9 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום. לפני שבוע בערך ביקשתי מנציג של הוט להתנתק בעקבות הודעת sms שקיבלתי על כך שהם מתחילים לגבות תשלום נוסף מחודש יולי הקרוב עבור שירות vod. יש לציין כי התחברתי אליהם לפני 3 חודשים בערך וקיבלתי מחיר קבוע לשנה עבור כל השירותים כולל vod. כמובן שהם התעלמו מכך לחלוטין עם הסבר קיקיוני על כך שמותר להם לעשות את זה. בסיום השיחה נאמר לי שיחזור אליי נציג שימור וכך היה. גם ממנו ביקשתי להתנתק והוא אמר שינתק ויתקשרו אליי לאיסוף הציוד. עברו עוד כמה ימים וראיתי שאני עדיין לא מנותק אז ב12.6 שלחתי נתק שאושר לי שהגיע אליהם. מיותר לציין שאני עדיין מחובר לשירות שלהם. מה עליי לעשות והאם יש לי עילה לתביעה? תודה


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

על פי חוק הגנת הצרכן, במקרה המתואר הוט הייתה צריכה לבצע את הביטול ואת הפסקת החיוב תוך שלושה ימי עסקים מיום קבלת הבקשה.
במקרה של הפרת חוק רשאי הצרכן לתבוע פיצויים לדוגמא. גובה הפיצויים הוא עד 10,000 שקלים, אך אם מדובר בהפרה חוזרת, יכול בית המשפט לפסוק עד גובה 50,000 שקלים.

ראה דוגמא לפסק דין של תביעה קטנה בעניין זה:
סלקום לא ביטלה את חבילת השירותים לסלולרי – הלקוח יפוצה ב- 10,000 ש"ח

לחץ כאן להגשת תביעה קטנה


   
הגבציטוט
הצטרף: 8 חודשים לפני
הודעות: 1
 
  • שלום הגיע אליי מתקין של הוט והוא קדח לי במשקוף של החדר ושבר את המשקוף איך אני תובע אותם כי אני כל יום כל שעתיים מתקשר אומרים לי שיחזור אליי מנהל וזה לא קורה

   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

ניתן להגיש את התביעה באופן מקוון באמצעות אתר תביעות קטנות. ראה כפתור 'הגש תביעה קטנה' בראש האתר.


   
הגבציטוט
הצטרף: 4 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום,

רציתי לשאול האם אני יכולה לתמלל שיחות בעצמי לצורך הגשת התביעה הקטנה או שאני חייבת חברה חיצונית? מדובר על עשרות שיחות עם החברה הנוראה הזו וחשבתי לחסוך קצת אם אתמלל בעצמי חלק מהשיחות או את כולן.
האם יש פתרון אחר להגיש לבית המשפט את ההקלטות עם הנציגים של הוט? אולי קבצי שמע או דבר אחר שמקל?

תודה רבה


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

שלום, כיוון שמדובר בתביעה קטנה, שבה בית המשפט אינו כבול לסדרי הראיות הקבועים בתקנות סדר הדין, באפשרותך להגיש תמלול שביצעת בעצמך. בהמשך, במידה וביהמ"ש יחליט על כך (לדוגמא, אם יעלה הנתבע הסתייגות לגבי נכונות התמלול), הוא יוכל להציע לצדדים גורם מתמלל המוסכם על שני הצדדים ושאליו יועברו הקבצים לתמלול. במקרה כזה שני הצדדים יתחלקו בעלות באופן שווה ובפסק הדין ביהמ"ש יוכל לקבוע כי צד מסויים (החייב) יפצה את הצד השני גם בתשלום עבור התמלול.
בנוסף, בעת הגשת תביעה קטנה כאן באתר יתן להנגיש קבצים מוקלטים (קבצי קול/וידאו) בכתב התביעה. נא ראו הסבר מפורט בעמוד עלויות.

 


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום, 

בשיחת טלפון עם נציג סגרתי מחיר לשינוי ממירים ואז אמר שעולה לי התקנה של 400 שקל ולא הסכמתי,  וקבע לי מתקין כבר והכל ואמר שיחזרו אלי לגבי המחיר והתקנה. 

שלחתי הודעת וואטס אפ לנציגה של הוט ומסרה לי כי עלות ההתקנה היא ללא עלות. וכמו כן באותה השיחה שאלתי כמה עולה לי לחודש המנוי, מסרה לי 133.99 ש"ח. הגיעה לי חשבונית עכשיו על סך 217 ש"ח פניתי כמובן להוט להבין למה ואמרו לי שזה המחיר של החבילה שלי. האם ניתן לתבוע אותם בכך שלא עמדו במחיר שלהם לציין כי המחיר מוכח ורשום בשיחת וואטס אפ


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 727
 

אם הספק לא עמדו בהתחייבותו, בפרט לגבי המחיר, מדובר בעילה לתביעה.


   
הגבציטוט
עמוד 4 / 4

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט