כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד מעבדת מחש...
 

תביעה נגד מעבדת מחשבים- תיקון מחשב נייד

5 הודעות
4 משתמשים
0 Reactions
373 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום רב, ברשותי מחשב נייד ישן שהתקלקל. לבן זוגי בעבודה הציעו בדיקה חינם למחשבים ונתנו את המחשב לבדיקה. לאחר בדיקה אמרו לנו שככל הנראה זה לוח אם שהתקלקל, ושתיקון יכול להגיע גם ל 1400 ש"ח. בן זוגי אמר להם בע"פ משהו לא מחייב בסגנון - אם זה היה יותר זול, באזור 700 ש"ח זה אפשרי. לאחר כשבוע הם התקשרו ואמרו שהמחשב מתוקן ושצריך לבוא ולשלם 780 ש"ח על התיקון. התקשרתי ושוחחתי איתם ואמרתי שלא אישרנו את התיקון- והם העמידו אותי בפני מצב שאו שאני משלמת להם את מחיר התיקון- 780 ש"ח, או שהם מחזירים את המחשב למצב לא עובד ואני משלמת 250 ש"ח על העבודה של הטכנאי. מכיוון שהמחשב שלי היה "בן ערובה" ולא יכולתי לקחת מבלי לשלם, העדפתי לשלם את ה- 500 ש"ח הנוספים ולקחת את המחשב "עובד". לאחר שקיבלנו אותו בחזרה התברר שחלק אחר במחשב לא עובד- הבטריה. המחשב עובד רק במצב מחובר לחשמל- אני מציינת שוב שזה מחשב נייד. התקשרנו למעבדת התיקון שאמרו שזה לא יכול להיות ושהמחשב עבד. רק לציין שכשקיבלנו את המחשב חזרה בן זוגי בדק אותו- אמרו לו שהסוללה ריקה- והוא בדק שהוא עובד כשהוא מחובר לחשמל. שוחחתי איתם ואמרתי שחשבתי שכשאני נותנת את המחשב לבדיקה הם יתקנו את כולו ולא חלק והוא אמר שהוא בדק רק למה המחשב לא עבד ולא בדק את הסוללה, ושאצלם זה עבד. הם הציעו לי לקנות סוללה חדשה במחיר "הנחה" של 240 ש"ח, או לעבוד עם המחשב ככה- מחובר תמידית לחשמל. ובנוסף לכשהתרגזתי ואמרתי שזה לא הגיוני שנתתי מחשב עם סוללה עובדת והם החזירו לא תקינה- הוא אמר לי- "את מכירה את מערכת המשפט שלנו?"- כרמיזה ל- אם לא מוצא חן בעינייך נראה אותך תובעת אותי. כמו כן הוא אמר שאפשר להפסיק את ההתקשרות ביננו, הוא יחזיר לי את המחשב מקולקל כפי שהיה, יבטל את העסקה ואני אשלם "רק" את דמי העבודה- 250 ש"ח. מבחינתי אם מראש הייתי יודעת שתיקון המחשב יעלה למעלה מאלף שקלים לא הייתי מתקנת אותו ובייחוד לא משלמת להם על העבודה שלא בוצעה כפי שצריך. האם יש לי קייס בתביעות קטנות? מבחינתי אני הייתי מעדיפה לקבל את כל הסכום ואת המחשב מקולקל בחזרה. בזבזתי המון זמן בשיחות טלפון ובן זוגי בנסיעות ושיחות גם כן, תודה על תגובתכם


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כנראה שנפלת על "מעבדה" מלשון "לעבוד על הלקוח", ושירות אמין זה לא הצד החזק שלהם...‏ ע"פ דברייך, ומבלי להיכנס לפרטים, נראה שיש עילה לתבוע, ולשם כך כדאי להצטייד בהוכחות. בתור התחלה, שימציאו את טופס המסירה לתיקון, חתום על ידיכם. מדברייך משתמע שאין כזה. מעבר להוכחות החד משמעיות (טפסים, הקלטות), זה מילה מול מילה ובשביל זה יש שופט ששומע את הצדדים, עומד על אמינותם, ובהתאם לכך מחליט. אם תקראי קצת על פסקי דין של תביעות קטנות בנושא צרכנות, כנראה תשתכנעי כמוני שמי שצודק זוכה.


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

האם על כל עסקה מחוייב טופס מסירה לתיקון? האם אין התנהלות טלפונית כלשהי לגבי זה? , ושוב תודה, ממש עודדת אותי, ושתדע בכלליות שהסיפור איתם לא הסתיים... הם עדיין מחזיקים את המחשב שלי אצלהם


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 1
 

שלום, מעבדת המחשבים פרסמה מודעה עם מספר הטלפון הפרטי שלי, מעל שנה אני סובלת מהודעות של אנשים זרים. השארתי לחנות מייד מלא הודעות לשנות את המספר ואין תגובה.


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

אם מדובר במחדל של המעבדה כמובן שקיימת עילה לתביעה. גובה התביעה יהיה על סמך הנזק שנגרם (הטרדה, הפרת פרטיות וכיוצ"ב), בין היתר בהתאם לכמות השיחות שקיבלת, עיסוקך, עלות/שווי שעת עבודה שלך וכו'.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט