כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד נהג אוטוב...
 

תביעה נגד נהג אוטובוס

32 הודעות
5 משתמשים
0 Reactions
2,835 צפיות
הצטרף: 4 שבועות לפני
הודעות: 1
 

שלום וברכה,

רציתי לדעת על כמה ואיך אוכל לתבוע נהג אוטובוס שהחליט לשנות את מסלול האוטובוס לאחר שכמה מנוסעי האוטובוס ביקשו ממנו לחתוך את המסלול בטענה שאין אנשים שצריכים לרדת בתחנות מסוימות. שאלו באוטובוס האם יש מישהו שצריך לרדת ומאחר שלא היה מענה הנהג שינה את כיוון הנסיעה. שמתי לב לשינוי כאשר אחת הנוסעות אמרה שהיא צריכה את התחנה שדילגו עליה. שאלתי לגבי מספר הקו בכדי לדעת אם טעיתי וביקשתי מהנהג יפה לעשות פרסה ולחזור למסלול הרגיל בטענה שלא שמעתי ואין הוא יכול לשנות את מסלולו על דעתו או דעת נוסעים אחרים. הנהג אמר שהוא יעשה לי טובה ויוריד אותי בתחנה שאני לא צריכה ורחוקה מהבית כעשרים דקות הליכה בחום הקיץ. ביקשתי ממנו את פרטי הנהג לאחר שלא התפשרתי ורציתי שיחזור למסלול שלו, והוא סירב להביא. התחלתי לצלם ולבקש ממנו את הפרטים והוא איים עליי שישבור לי את הטלפון (איום בפגיעה ברכוש), התקשר למשטרה אך בסוף התייאש. כמו כן בעקבות כך אנשים התעצבנו עליי מה שגרם לאי נוחות ועלבונות. לבסוף החליט שהוא לא ממשיך בנסיעה וכל הנוסעים ירדו מהאוטובוס. יש ל את לוחית הרישוי של האוטובוס והסרטה בה הנהג מאיים על רכושי. מה אפשר לעשות עם זה וכמה זמן תהליך זה לוקח?

תודה רבה.


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 615
 

ראו הנחיות להגשת תביעה קטנה בתפריט העליון שבאתר.


   
הגבציטוט
עמוד 3 / 3

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט