כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד סלקום

16 הודעות
4 משתמשים
0 Reactions
1,048 צפיות
הצטרף: 3 חודשים לפני
הודעות: 1
 
פניתי לחברת תקשורת עקב מכתב על חוב שלא היה הגיוני לי בכלל. הנציגה שענתה לי הייתה אחת הנוראיות ולא עזרה לי ולכן ביקשתי מנהל
אני לא אלאה אתכם בשיחה מולה שהייתה מורטת עצבים בחיי לא חוויתי שירות כזה
אבל היא אמרה לי שמנהל חוזר רק בטלפון ולמרות שהסברתי לה לפחות 10 פעמים שאני בחול, ואין לאן להתקשר ואני רוצה שהוא ידבר איתי בוואצאפ, היא חזרה על זה כמה פעמים - משמע היא מסרבת לתת לי לדבר עם מנהל
לאחר דין ודברים הם הסכימו באופן חריג שמנהל יתקשר אלי למספר האמריקאי והנציגה עדכנה אותי שזה עד יום עסקים אחד
ציינתי מפורשות בפניה את השעות שבהם אני נשארת ערה בשביל לדבר עם מנהל, וככה נסגרה השיחה
למחרת כמובן פניתי אליהם שוב רק כדי לוודא שהם על זה
והם כמובן לא היו על זה! וניסו להגיד לי שמנהל חוזר עד 2 ימי עסקים
כמובן שלא נתתי לזה לקרות ואז היא אמרה לי עד סוף יום העבודה הנוכחי
שובבבב הסברתי לה שאין דבר כזה עד סוף יום העסקים הם לא יכולים להחזיק אותי ערה עד הבוקר! וגם שהציגה מאתמול לא אמרה לי לא על זה - אז הם הבטיחו ולכן הם יקיימו
הנציגה אמרה שאין דבר כזה לתאם מול מנהל שעות ספציפיות לחזרה והוא יחזור אלי עד סוף היום
הבהרתי לה את השעות שבהם אני אהיה ערה ואחכה לשיחת מנהל ומעבר לזה אם הם יתקשרו אני מעדכנת אותם שאני לא אענה כי אני ישנה- אם הם עושים את זה הם מתקשרים אלי בכוונה כשאני ישנה ולא יכולה לענות כדי לא לתת לי שירות ולהגיד -  אנחנו התקשרנו את לא ענית.
היא אמרה שהיא מעבירה פניה והיא ביקשה שמנהל יחזור אלי בזמן הקרוב אבל היא לא יכולה להבטיח
כמובן וברורררר שהם לא חזרו אלי גם לאחר השעתיים האלו. זאת אומרת-  שהמנהל רצה לחזור אלי כאשר אמרתי לו שאינני פנויה לשיחה כי אני כמובן- ישנה. האם אני יכולה להבין מכך שהם ציפו שאשאר ערה כל הלילה על מנת לקבל מהם שירות שמגיע לי בתור לקוחה שלהם? אולי. 
זה פשוט עוגמת נפש שלא חוויתי מימיה, בעיני זה סירוב שלהם לתת לי שירות כמו שמגיע לי בתור לקוחה שלהם, כי אם הם מסרבים לדבר איתי כשאני יכולה ומתקשרים אלי כשאני לא יכולה משמע הם מסרבים לתת לי שירות.
 
מה דעתכם? מה אפשר לעשות חוקית במצב כזה מול חברת התקשורת? האם אני אוכל להגיש מולם תביעה על עוגמת נפש וגם לזכות בה?

   
הגבציטוט
עמוד 2 / 2

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט