כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד פלאפון

5 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
234 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

שלום רב , אחי החייל היה לקוח של חברת פלאפון ועבר לקבל שירות של חברת סלקום , בעקבות טעות של חברת פלאפון עצמו כנראה היו כמה תשמולים שחזרו לו עקב טעות שהוא לא היה מודיע לו, כעבור חודש ימים קבלנו מכתב מעורכת הדיין של פלאפון על חוב של 5500 ש"ח התקשרנו לברר ושאלנו מדוע לא קבלנו מכתב התרעה על חוב הם טענו ששלחו מכתב בטעות לכתובת אחרת אז בפועל לא יכולים לעשות דבר וחייבים שלם את החוב, אחי הוא חייל והוא מוכן לשלם את החוב רק על מנת לא להסתבכך איתם מאחר והם טענו שאם לא ישלם זה יעבור להוצאה לפועל הוא ביקש מהם לחלק את זה 36 תשולומים והם לא הסכימו אחר ורק 5 תשלומים ואין לו מאיפה לשלם אם הינו מקבלים את המכתב בזמן לא הינו צריכים להגיע למצב הזה..‏ האם אני יכולה לגשת איתם לתביעות קטנות מאחר ולא קבלנו שום מכתב התרעה על החוב ?? , העו"ד מאיימת שאם הוא לא ישלם היא תשלח הוצאה לפעול ולכן אחי לא מוכן להסתכן ומוכן לשלם אך אין לו מאיפה לשלם ב 5 תשלומים הוא כולו מקבל 370 ש"ח מהצבא!!, אנא עזור וכיוון אותי לאין לפנות..‏ האם כדי לשלם קודם את החוב ואז לפנות לתביעה על העוגמת נפש ?? כל הכוונה תעזור לי


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

בתביעה קטנה תוכלו לטעון נגד החיובים המיותרים. העזרו במדריך תביעות קטנות.


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

האם לשלם את החוב ואז לגשת לתביעה ??, תודה


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

קבלתי מהם הרגע טלפון , שהם פתאום כם מוכנים להגיע להסדר , האם כדי לגשת בכול אופן לתביעה קטנה או להגיע אתם להסדר , בכל אופן יש לנו שיחות מוקלטות אם הען"ד שהמכתבים נשלחו לכותבת הלא נכונה


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

מוטב וראוי להגיע להסדר העונה על דרישותיכם. אם ההסדר עונה לדרישותיכם, מוטב וראוי להגיע להסדר, אלא אם כן יש במקרה משום שיטת פעולה אופיינית של החברה, ואז כדאי לשקול הגדלת התביעה לצורך הרתעה ("פיצוי לדוגמא").
קודם לשלם את החוב ואח"כ לתבוע. זה לא כלל גורף, אלא נכון רק לגבי חברות גדולות שאין חשש שיתחמקו מלשלם את חובם בהינתן פסק דין המורה על כך. להבדיל מבית עסק או חברה קטנה שלעיתים מתחמקים מתשלום חוב, ואז הזוכה צריך "לרדוף" אחריהם בהוצאה לפועל - כאב ראש מתמשך.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט