כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד שני אנשים...
 

תביעה נגד שני אנשים שונים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
137 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

השכנה שלנו הזמינו איטום מחדש לגג שלה, שפגע והרס את האיטום לגג שלנו. שילמנו לקבלן שלה שיתקן את מה שהם הרסו והתיקון היה רשלני ביותר ובמהלך כל החורף אנחנו סובלים מנזילות עד היום. כאשר הבאנו זאת בפני הקבלן הוא טען שמותר לה לעשות מה שהיא רוצה על הגג שלה בלי אישור שלנו אפילו שזה פוגע בדירה שלנו. ובתירוצים והמרחויות הוא לא בא לתקן את הנדרש למרות ששילמנו לו על העבודה אפילו שהוא גרם לנזק מלכתחילה. כעת אנחנו רוצים לתבוע את סכום העבודה שביצע גם בגלל שלא היינו אמורים לשאת בעלותה כי הנזק נגרם בגלל העבודה שלו ובגם בגלל שהעבודה לא בוצעה כראוי ובכל זאת היו נזילות כל החורף! האם אנחנו צריכים לתבוע את הקבלן או את השכנה או שאפשר לתבוע את שניהם באותה תביעה והשופט יחליט מי אמור לשאת בנזק?? בנוסף הקבלן מסרב לתת קבלה ותעודת אחריות ל8 שנים כפי שהבטיח ושלח לנו הודעה כתובה שאם אנחנו רוצים קבלה ואחריות שנוסיף את המע"מ, דבר שלא ציין בביצוע העסקה. יש לנו הוכחות של שכנים נוספים שאכן הוא עשה את העבודה וכמה שולם לו. האם נוכל לתבוע ממנו קבלה ותעודת אחריות על עבודתו?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

מציע לכם לתבוע את הקבלן והשכנה (אפשר מספר נתבעים באותה התביעה). השופט יחליט מי יפצה בכמה.‏ אי מתן קבלה ע"י הקבלן זו כבר עבירת מס של הקבלן. ניתן לפנות בעניין לרשות המיסים. לגבי תביעה לקבלת תעודת אחריות, ייתכן שהדבר חורג מסמכותו של ביהמ"ש לתביעות קטנות, ולחליפין ניתן יהיה לתבוע פיצוי על אי קבלת תעודת אחריות...


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט