כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
לפני כשנה וחצי בערך התחילו בעיות בשידורים של הוט. 3 ממירים בביתי, ומתוכם רק אחד "משוכלל" יותר (HD וכו) שעבד לאורך כל השנה וחצי כמעט בסדר גמור והשניים האחרים - תמיד בעיות (אם בכניסה לVOD אם בשידורים אם בצורה שנתקעת וכו...) - צריך היה לכבות ולהפעיל פעמים רבות ויצרנו קשר למעלה מ-20 פעם במהלך אותה שנה וחצי. התקשרויות שונות העלו בעיות כמו "תקלות שידור צפייה" ו"בעיה אזורית" - בקיצור אף טכנאי שהגיע לא חשב להחליף את הממיר לממיר ה"טוב יותר" (כמו ה-3 שעבד כמעט בסדר גמור), אלא תמיד "בעיות אזוריות", למרות שהערנו להם שהממיר ה-3 עובד כראוי והם אמרו "כן, זו בעיה שלא קשורה לממירים, אלא הממיר ה-3 פשוט עובד עם זיכרון פנימי ולכן הוא תקין..." או משהו בסגנון. על כל פנים, לא להמשיך למלא את הדף ולהלאות אתכם, אנחנו חיכינו יותר מדי זמן ובזבזנו יותר מדי שיחות (שלא הוקלטו מעולם, כך שזו בעיה...) ורק היום הגיע טכנאי והחליף את הממירים. האם אפשר לתבוע את החברה על עוגמות נפש, אי שידורים תקינים ותשלומים מלאים לכל אורך הזמן? האם ניתן לבצע איזושהי תביעה גדולה ואמיתית נגדם? (גדולה במשמעות של לא 50 ש"ח החזר או שעתיים צפייה בVOD חינם, סתם...)?, שוב תודה ושבוע נפלא לכולכם, אורי.