כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה על נזק לרכב
 

תביעה על נזק לרכב

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
174 צפיות
חבר
הצטרף: 9 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, פגע בי נהג ללא ביטוח ואני מתכוון לתבוע בתביעות קטנות. האם חוץ מתיאור המקרה וצירוף הראיות שתומכות בטענה, האם צריך לבסס איזה קייס משפטי ? האם בסופו של דבר אני אמור לציין איזה סעיף בחוק שעל בסיסו אני תובע או שמספיק תיאור האירועים וה"דרישות" שלי ?, במידה ואני מסתמך על הקלטות שביצעתי לשיחות טלפון, האם מספיק לטעון את הטענה בהתבסס על תוכן השיחה או שאני חייב להגיש לביהמ"ש תמלולים של השיחה ?, אני מגיש את התביעה באיחור די גדול (מסיבות אישיות). האירוע היה לפני קצת יותר משנה. אבל בסמוך לאירוע אספתי את כל ההוכחות (דוח שמאי, קבלות, הקלטות, צילומים וכיו"ב). האם זה יכול להווה פקטור בהתייחסות של השופט למקרה ?, תודה.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

בתביעה קטנה אין חובה לציין במפורש את הסעיף המשפטי שלפיו תובעים. אך את הדרישות הכספיות שלך עליך לציין במפורש, והאגרה שתשלם בפתיחת התיק תתבסס על סכום התביעה.‏ עליך להגיש לבית המשפט את העתקי השיחות עליהן אתה מתבסס (אפשרי על דיסק) וכמו כן תמלול השיחה.‏ איחור של שנה אינו מונע ממך להגיש תביעה. הגשה באיחור היא עובדה ככל עובדה, לכן זה יכול להוות שיקול, ויכול גם שלא, תלוי בנסיבות.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט