כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה קטנה נגד חברת...
 

תביעה קטנה נגד חברת פלאפון

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
104 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

אני הצטרפתי לחברה פלאפון בתחילת פברואר אחרי שהופעלה עלי מתקפה שיווקית אגרסיבית ומלחיצה. פרופיל השיחות אצלי לא עובר על 200 דקות בחודש. סוכן המכירות מטעם חברת פלאפון שהגיע אל ביתי (למרות ש לא הייתי מעוניין במפגש בכלל) הבטיח לנו שחיוב החודשי לא יעלה 328ש"ח. לאחר מסע שיכנוע ארוך הוא החתים אותי על החוזה. כתוצאה מזו חיוב החודשי שלי הגיע ל 900ש"ח ל180 דקות לחודש. במקום להוזיל הוצאות אני הקפצתי אותם. המספרים שמופעים בחוזה הם שונים לחלוטין ממה שהובטח לנו. למזלי הסוכן השאיר דפיי טיוטה שחושפים שיטת הטעיית צרכן בחברת פלאפון. איך מבטיחים לך X ומחתימים לY. אני פניתי למוקד שרות של חברת פלאפון וקיבלתי תשובה לא מפתיעה "חתמת - שלם". אני רוצה לתבוע את חברת פלאפון בבית משפט לתביעות קטנות ולהביא את הטיוטה כראייה. אשמח אם משהו יכול להמליץ על עו"ד טוב (לא חייב להיות זול) מאיזור חיפה עדיף. אני זקוק לעזרת עו"ד על מנת לנסח תביעה ו"אזהרה בפני תביעה משפטית". חשוב לציין שזה פעם ראשונה בחיי כאשר אני עומד לתבוע ואינני מכיר איך עושים זאת בפועל.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 13 שנים לפני
הודעות: 1
 

הגש תביעה קטנה באתר, יש שם הנחיות ברורות.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט