כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעת בית מלון באיל...
 

תביעת בית מלון באילת בעקבות פריצה לחדר באמצע הלילה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
262 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

ערב טוב.‏ בשבוע שעבר שהיתי במלון באילת ונתנו לי חדר בקומת קרקע עם חלון שמוביל לבריכה.‏ באמצע הלילה נכנס לנו נרקומן מסומם לחדר דרך החלון (לא הייתה אפשרות לנעול את החלון הוא היה שבור), בלי להכנס ליותר מידיי פרטים נאבקתי עם הפורץ והצלחתי להבריח אותו מהחדר, הוא הצליח לקחת איתו 500 ש״ח.‏ היחס של הצוות וההנהלה היה פשוט מזוויע את שאר הלילה העברנו בחדר של אחותי ששהתה במלון מכיוון שהפקיד לא הצליח לדאוג לנו לחדר. קיבלנו חדר רק ב15:00 בצהריים! כמובן שהחופשה נהרסה ונשארנו אני ובת זוגתי עם טראומה רצינית. דרשתי ממנכל״ית המלון פיצוי על סך 3500 ש״ח (מחיר השהות במלון+הכסף שנגב) ואני בספק גדול מאוד שאקבל מהם משהו. שאלתי היא האם כדאי לי לתבוע על עוגמת נפש? אם כן על איזה סכום? והיכן לתבוע האם זאת תיחשב כתביעה קטנה? תודה גדולה מראש


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

רפי שלום, כיוון שהחלון היה שבור ולא היה ניתן לנעול אותו הרי שזוהי רשלנות של המלון. אם פנית לנציג המלון כאשר גילית שיש בעיה לנעול את החלון (ומן הסתם הבעיה לא טופלה) אזי טענה זו תקבל משנה תוקף.‏ כמו כן כניסת נרקומן (לא אורח) לשטח המלון ואי מניעת הפריצה היא רשלנות באבטחה של המלון. לפיכך לדעתי יש לך עילה לתביעת המלון. התביעה תהיה בגין כל הנזקים הכספיים (עלות החופשה + הגניבה) + עגמת נפש בסכום של כ-2,000 ש"ח. זהו בערך הסכום המקסימלי לתביעה במקרה זה, אך עדיין לא מופרז, כך שעליך לצפות שלא תזכה במלוא הסכום, ועם זאת לא תרגיז את השופט בתביעה מופרזת (שגם תעלה לך באגרה גבוהה יותר).‏ את התביעה תגיש בבית משפט לתביעות קטנות.‏ היכן לתבוע? אם ביצעת את ההזמנה מרחוק (בטלפון, באינטרנט וכד) אז זכותך לתבוע בכל מקום שתבחר, גם במחוז מגוריך. אם לא (כלומר אם הזמנת במקום), אזי יהיה עליך לתבוע באילת.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט