כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעת חברת סלולר

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
186 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, אני מנוי בחברת סלולר כשנתיים, כל חודש אני מקבל זיכוי חודשי על סך 65 שקלים בעקבות חוק ניתוק זיכה, בחשבונית שאני מקבל כל חודש רשום את מספר החודשים שנותרו לי עד לסיום הזיכוי שלי, בחשבונית הלפני אחרונה היה רשום 29/36 לפי הבנתי נשארו לי 7 חודשים עד לסיום ההטבה, בחשבון האחרון ההטבה הזו נעלמה וחייבו אותי מחיר מלא מהסיבה שעברו 3 שנים מקניית המכשיר והם לא יכולים להמשיך לזכות אותי, לשאלה שלי למה לא היה רשום שנגמרה לי ההטבה? או לרשום לי לפחות את מספר החודשים שקיבלתי את ההטבה, התשובה שלהם היתה שזו אשמתי ולא עקבתי, למרות שרשום בחשבונית שסיום ההטבה היא עוד כ 7 חודשים כי אצלהם במערכות רשום משהו אחר, אני מרגיש שרימו אותי, האם אני צודק או טועה?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם הגשת את הבקשה לזיכוי מיד לאחר רכישת המכשיר אז מגיע לך הזיכוי שהם הציעו לך בזמנו (ברכישת מכשיר דרכם) שזה בד"כ על פני 36 חודשים. אם מסיבה כלשהי הגיע לך רק זיכוי חלקי, העובדה שמהחשבונית ניתן היה להבין שיש עוד מס חודשים לזיכוי אכן גרמה לך לטעות וייתכן שבכך יש לך עילה לתבוע אותם. בכל מקרה גם עליך מוטלת חובה לעקוב. לא הייתי תובע על חודש אחד של חיוב חורג, באפשרותך לעבור לחברה או למסלול אחרים.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט