כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
האם אני יכול לדרוש מחברת הסלולר העתק של הקלטות השיחות שלי איתם ,בהתחשב בזה שלא הייתי מספיק חכם להקליט את השיחות בעצמי ?
ע"פ התיקון לחוק, שהחל ב-13 בנובמבר 2013, חברות הסלולר מחוייבות לשמור הקלטות של שיחות עם צרכנים. אם מנוי מבקש להקשיב להקלטה, החברות יתבקשו להשמיע לו אותה תוך 5 ימים. החברות אף יחויבו לשמור ולספק למנוי תיעוד של כל פנייה, מהודעת מייל ועד הזמנת שירות אונליין או ב-SMS.
תודה על התשובה... איך אני מחוייב לבקש מהם את הקלטת השיחות ?כלומר אם אני מדבר איתם בטלפון ומבקש תוך 5 ימים את הקלטת השיחות זה בסדר או שזה צריך להיות במכתב או פקס ?, אני די בטוח שאם אבקש מהם לא אקבל את הקלטות השיחות כי פעם אחת כבר ביקשתי והבטיחו להחזיר לי את זה תוך 3 ימים ולא עשו את זה.
מצטער על השאלות הרבות אבל אני בדרך לתבוע את חברת הסלולר וחשוב לי לדעת במקרה שנגמר לי החוזה מולם באוגוסט ,על סך של 99 שקל ואחרי זה הם העלו לי את המחיר ל121 שקל בלי להודיע לי ורק אחרי חודשיים שמתי לב ,האם זה חוקי ?קראתי את החוק הזה : איסור על חידוש אוטומטי של עסקה לתקופה קצובה,אבל לא הצלחתי להבין אם זה תקף לגבי חברות סלולריות.
