כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעת חברת שרתים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
220 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, לפני כשנה רכשתי שרת אינטרנט מחברה אמריקאית מוכרת באמצעות כרטיס אשראי.‏ לאחר תקופה מאוד קצרה, עקב אי שביעות רצון ובהתאם לתנאי הרכישה, ביקשתי לבטל את הרכישה ולקבל את כספי בחזרה (שוב, בהתאם לתנאי הרכישה).‏ יש לציין שבעת הרכישה הראשונה, החברה חייבה את כרטיס האשראי שלי פעמיים כלומר חיוב כפול עבור שירות אחד, והחזירה את כספי יחסית במהרה אך לאחר שהסבתי את תשומת לבם ושנאלצתי לטרטר את עצמי בכתיבת מיילים. הכסף חזר ללא בעיות, ולא עשיתי עניין מהדבר מתוך הנחת טעות תמימה, שנה בדיוק לאחר הביטול שלי, אני מגלה בחשבון הבנק שלי חיוב נוסף בסכום הזהה לרכישה שהתבצעה לפני שנה (האסימון לא ירד כזה מהר כמו בזמן קריאת מילים אלו). שוב, מיילים, נציגי תמיכה, הפעם קצת יותר מתסכל, ולבסוף זיכו אותי בסכום החיוב. אבל נחש מה, זיכו אותי באתר האינטנט שלהם, כלומר "הכסף" שקיבלתי בחזרה נכון רק לאתר האינטרנט שלהם ולא יכול לשמש אותי לשום דבר אחר. במילים אחרות, "קיבלתי נקודות". שוב, מיילים, נציגי תמיכה ולאחר חודש נכנס הכסף חזרה לחשבון הבנק שלי.‏ יש פה עילה לתביעה?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כיוון שהחברה אמריקאית, ובהנחה שאין לה נציגות בישראל, אזי שאלת עילת התביעה תלוי בחוק האמריקאי, ואיני בקיא בו. באפשרותך לפנות לעורך דין העוסק בתביעות כאלה, אך ייתכן שפשוט יותר לפנות לחברת האשראי בדרישה לבטל העסקה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט