כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום. חברת סלקום חייבה אותי במשך כשנה עבור שרות שלא נרשמתי אליו מעולם. בחילופי דבירם איתם הם טוענים שהסכמתי טלפונית לקבלת השרות, ואף מסרתי להם מספר ת.ז. שלי, הם אף מתעקשים שבלי זה לא היו יכולים לגבות ממני תשלום. ביקשתי לשמוע את השיחה הטלפונית המדוברת, והם בדקו ואמרו לי שבתמליל השיחה כתוב אצלם שהנציג אמר שהסכמתי. (הם לא הסכימו להשמיע לי את השיחה, והשתמע מדבריהם שאין להם את הקלטת השיחה עצמה אלא רק תמליל שלה), אני יודע בוודאות שאין שום סיכוי בעולם שהייתי מסכים לשרות כזה, ולא הסכמתי לכך. האם יש לי אפשרות להוכיח זאת? האם כדאי להגיש תביעה על כך?
זהו תרגיל ידוע של חברות הסלולר הצדיקות והתמימות במדינתנו. חובת ההוכחה עליהם, הגש תביעה קטנה. אגב, לאחרונה אושר תיקון לחוק - האוסר עליהן להוסיף שירותים ללא חתימת (!!!) הלקוח. העזר במדריך תביעות קטנות.
